آب و هوای دبی در فصول مختلف سال

یکی از شهرهای امارات متحده عربی دبی است که به عروس خاورمیانه معروف است، این شهر در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است به طوری که سالانه میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان را به خود جذب می کند. شهر دبی دارای سازه های منحصر به فرد بسیاری مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر است که در هیچ جای دنیا بی نظیر است. قبل از سفر به دبی، باید با سیاست مهمی آشنا شوید که در ادامه به تفصیل آمده است


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت، شرایط آب و هوایی این شهر است شهر دبی در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و شهر در طول سال بارندگی کمی دارد. از این رو این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا می تواند برای ساکنان مناطق سردسیر و کوهستانی آزاردهنده باشد، زیرا وجود رطوبت زیاد منجر به تعریق مداوم می شود. در فصل بهار و تابستان هوا به قدری گرم می شود که میانگین دمای هوا به 48 درجه سانتیگراد می رسد و تحمل دما سخت است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (اواخر نوامبر تا فوریه) است. در این مدت دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا در کویر سفری بسیار جالب داشته باشید.



مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، زمان سال است. برای سفر به دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



معرفی هتل های پیشنهادی دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. شهر دبی دارای بیشترین تعداد هتل استاندارد در جهان است و معروف ترین و مجلل ترین آنها در زیر لیست شده است.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، سالن ورزشی، بهترین رستوران با غذاهای مختلف از نقاط مختلف جهان است. علاوه بر این، هتل جمیرا حمل و نقل رایگان به مراکز خرید، مراکز شهر و ... را برای مهمانان فراهم می کند.

آدرس: امارات، خیابان شیخ زاید، برج امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق می باشد.مرکز خرید وافی دبی در چند قدمی هتل قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد.در این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، غذای ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات اتاق VIP در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید




اون هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای بین المللی و جهانی مانند غذاهای هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی


هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا چشم اندازی زیبا از خلیج فارس دارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکاناتی مانند 9 رستوران که غذاهای بین المللی را برای گردشگران سرو می کنند ارائه می کند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. همچنین می توانید از این هتل به دبی مال و برج خلیفه در عرض 15 دقیقه و یا تا ساحل دبی 30 دقیقه رانندگی کنید. در این هتل مکان های زیادی برای مسافران وجود دارد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در دبی با 292 اتاق است. این هتل منظره بسیار زیبایی از دریا و خلیج دارد به گونه ای که آب شهر کویری دبی تضاد هیجان انگیز و خاصی را برای گردشگران ایجاد می کند. این هتل دارای اتاق های معلولین و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه گیری

در این متن سعی شده است نکات مهم قبل از سفر به دبی برای گردشگران محترم برای سفری فراموش نشدنی فهرست شود. اگر در طول اقامت خود در دبی نیاز به اجاره ماشین دارید، سعادت رنت، یک شرکت معتبر و شناخته شده، برای این کار ایده آل است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود

[ بازدید : 466 ]

[ شنبه 19 فروردين 1402 ] 9:21 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]