چادر ماشین و نکات مهم خرید آنها


سایبان خودرو از خودرو شما در برابر آسیب های خارجی محافظت و محافظت می کند با استفاده از این روکش ظاهر خودروی شما آسیب نمی بیند سایبان خودرو با توجه به نیازهای مختلف کاربران با تنوع بالا طراحی می شود برای خرید یک چادر خوب لازم است آنها را بشناسید. روکش خودرو را با توجه به نیاز خود نوع و طراحی کنید آن را بخرید

X'inhu carport؟

روکش یا چادر خودرو پارچه ای با مواد خاصی مانند پنبه، پی وی سی، نخ یا ترکیبی از مواد مختلف است که خودرو را در برابر شرایط جوی، آسیب و اجسام خارجی محافظت می کند. در واقع عملکرد چادر خودرو محافظت از خودرو در برابر نور خورشید، برف، باران، تگرگ، آسیب حیوانات، گرد و غبار، خط و خش و ... می باشد.

انواع سایبان خودرو با توجه به کاربری در فصول

چادر ماشین تک فصل

این نوع چادر فقط در تابستان استفاده می شود. در واقع طراحی یک چادر برای محافظت در برابر اشعه خورشید است. از آنجایی که این کاور ضد آب و ضد یخ نیست، برای استفاده در شرایط دیگر مناسب نیست.

چادر ماشین دو فصل

تفاوت چادر دو فصل با چادر یک فصل مقاومت بالای آنها در برابر رطوبت و آب است. توجه داشته باشید که این چادر همچنان برای استفاده در زمستان و هوای سرد مناسب نیست.

موتورخانه چهار فصل

بهترین و کامل ترین چادر چادر چهار فصل است. این لایه در برابر هوای سرد و هوای بسیار گرم مقاوم است. با خرید چادر ماشین چهار فصل می توانید با یک خرید در تمام طول سال از وسیله نقلیه خود محافظت کنید.

انواع چادر پرده بر حسب جنس

چادرهای خودرو به دو دسته کلی معمولی و ضد آب تقسیم می شوند. چادرهای ضد آب معمولا از مواد پی وی سی ساخته می شوند و دارای سوراخ های نفوذ آب نیستند و برای نفوذپذیری هوا دارای قسمت داخلی پنبه ای هستند و بدنه خودرو کپک نمی زند. لوکس سهیل چند نمونه از چادرهای ماشین را توضیح می دهد تا بتوانید با ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید:

مدل چادر ماشین کرک

این چادر دارای پشتی ترک خورده با لایه بیرونی از جنس پی وی سی در برابر باران و برف است. این کاور از نوع چهار فصل بوده و دارای آینه می باشد. لایه داخلی نرم این روکش از خودرو در برابر خط و خش روی بدنه خودرو محافظت می کند. کیف با این روکش حمل آن را آسان می کند. برای جلوگیری از حرکت آن، به خصوص در برابر باد، طوری طراحی شده است که سپر را در دو انتها نگه دارد. همچنین زیپ تعبیه شده در سمت راننده، دسترسی به آن را آسان کرده است.

چادر ماشین نخی

سایبان نخی یکی از مدل های ارزان قیمت چادر ماشین است. این روکش برای فصل بهار و تابستان مناسب است، لطافت نخ پنبه ای از ساییده شدن آن به بدن جلوگیری می کند. روکش نخی دارای کیف قابل حمل است و وزن آن حمل چادر را آسان می کند. در دو طرف این سپر پوششی نوارهای کشسانی تعبیه شده است تا از حرکت به خصوص در باد جلوگیری شود. این مواد کلاه ایمنی جریان هوا را آسان می کند. در صورت کثیف شدن می توانید این روکش را به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید.

مدل نخی چادر ماشین روی گردن

تفاوت چادر با چادر قبلی یک لایه کرکی داخل آن است. نرمی این لایه هیچ آسیبی به بدنه خودرو وارد نکرده است. یک آستر پنبه ای در پشت دهانه به صورت الاستیک در هر دو انتهای سپر نگه داشته می شود تا از حرکت هوا به ویژه در باد و طوفان جلوگیری شود. این روکش مناسب فصل بهار و تابستان بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. کیف مخصوص و وزن سبک، حمل آن را آسان می کند.

روی ماشین مدل کره ای

یکی از گران ترین مدل های خودرو، مدل کره ای است. کیف چادر کره ای کیفیت بالاتری نسبت به کیف چادر پشت کرک دارد. جنس بیرونی چادر کره ای پی وی سی است که آن را ضد آب می کند. لایه داخلی کرکی آن از ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو جلوگیری می کند. روکش در مدل کره ای چهار فصل بوده و دارای کش در دو سر سپر برای جلوگیری از تغییر به خصوص در باد است. زیپ سمت راننده دسترسی را تسهیل می کند و یک آینه نیز در طراحی آن گنجانده شده است.

مدل ماشین چادر CC

این چادر به دلیل داشتن مواد PVC در برابر نفوذ آب مقاوم است. چادر CC چهار فصل است و تکیه گاه لاستیکی تعبیه شده در قسمت پایین سایبان در این روکش از تاب خوردن آن به خصوص در باد جلوگیری می کند. این کیف به همراه یک کیف حمل نیز ارائه می شود.

چادر ماشین مدل تایوان

از ویژگی های خاص چادر تایوان می توان به لایه بیرونی PVC (بدون نفوذپذیری آب)، لایه اسپان باند داخلی نرم، استفاده از چهار فصل، وجود کیسه حمل و نقل، لاستیک ثابت در دو سر سپر اشاره کرد. جلوگیری از لرزش به خصوص در برابر باد.. خط و خش روی بدنه خودرو، زیپ در سمت راننده برای دسترسی آسان و وجود آینه نشان داده شده است.

چادر پرده ای با آستر ضد آب

جنس بیرونی این مدل PVC (مقاوم در برابر آب) بوده و مواد به کار رفته در داخل آن در برابر سرما، گرما، سرما و رطوبت بسیار مقاوم است. این کاور را می توانید در چهار فصل استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این کاور می توان به کیف حمل، زیپ در دو طرف کاور برای جلوگیری از لیز خوردن، زیپ در سمت راننده.درایو برای دسترسی آسان با آینه اشاره کرد.

مدل چادر ماشین چریکی

طراحی چریکی این مدل آن را زیبا و جذاب کرده است. ضمناً این روکش چهار فصل PVC (ضد آب)، وجود کیف حمل، لایه محافظ در دو طرف سپر جهت جلوگیری از حرکت، زیپ و پنجره در درایو جانبی جهت دسترسی آسان می باشد.

چادر ماشین مدل شمعی

جنس مومی و رنگ پلی استر نقره ای این روکش از ویژگی های بارز آن است. این محصول ضد آب، سبک وزن، قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مقاوم در برابر آفتاب، همراه با کیف قابل حمل، دارای لاستیک نگهدارنده در انتهای محافظ برای جلوگیری از حرکت می باشد.

مزایای استفاده از چادر ماشین

نور خورشید

یکی از دلایل اصلی استفاده از درگاه خودرو، محافظت از خودرو در برابر نور خورشید است. سایبان باید بتواند از خودرو در برابر نور خورشید محافظت کند. آیا می‌دانستید نور خورشید می‌تواند رنگ خودرو را کدر کرده و محو کند؟ به علاوه این نور بر روی قطعات پلاستیکی داخل نیز تاثیر منفی می گذارد. بنابراین اگر مجبورید ماشین خود را در زیر نور آفتاب پارک کنید، حتما از سایبان استفاده کنید.

آسیب پرنده

پرندگان می توانند ماشین شما را نوک بزنند یا پنجه بزنند. در این حالت بدنه خودرو خراشیده می شود. همچنین خاصیت اسیدی فضولات پرندگان به رنگ خودرو آسیب می رساند. با استفاده از چادر ماشین می توانید ماشین خود را از آسیب دور نگه دارید.

باران و برف

اکثر چادرهای خودروی لوکس سهیل از PVC ساخته شده اند. در نتیجه مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارند. بنابراین استفاده از چادر از خودروی شما در برابر آب باران یا یخ زدگی محافظت می کند.

گرد و خاک

اگر در یک منطقه بادخیز و گرد و غبار زندگی می کنید، یک روکش خودرو ضروری است. روکش ماشین تضمین می کند که گرد و غبار وارد ماشین شما نمی شود.

ویژگی

بهترین چادر ماشین

استفاده از چادر بی کیفیت می تواند به رنگ ماشین شما آسیب برساند. همچنین عدم تهویه مناسب و عدم تنفس در روکش خودرو می تواند باعث ایجاد کپک در بدنه خودرو شود. اکنون می‌پرسید بهترین فروشگاه‌های خودرو کدامند؟

کیفیت دوخت عالی

پارچه بادوام و مقاوم

محافظت کافی در برابر نور خورشید و سایر آسیب های طبیعی مانند باد، گرد و غبار، باران و برف

شستشوی آسان و بدون دردسر

وجود الاستیک در دو طرف سپر برای جلوگیری از حرکت آن به ویژه در باد

بدن ویکتوری هیچ زخمی ندارد

زیپ سمت راننده برای دسترسی آسان

این یک آینه است

وجود یک کیف یا یک کیف قابل حمل

در چهار فصل
مشاهده ادامه:  https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-سمند/ 

[ بازدید : 98 ]

[ سه شنبه 24 مرداد 1402 ] 19:15 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]