آشنایی کامل با هنرهای هفت گانه جهان


هفت مهارت جهانی چیست؟

هنر توانایی ایجاد لذت برای بیننده یا شنونده است. احساسات خوبی که پس از دیدن، شنیدن و لمس چیزی در انسان ایجاد می شود، نشانه آن است که فرد هنر و یک اثر هنری را تجربه کرده است.

نکته مهم این است که مالک نباید هنرمند یا منتقد هنری باشد. حتی منتقدان هنری نیز مطمئناً از آثار هنری خلق شده توسط هنرمند قدردانی خواهند کرد. اما نکته اصلی این است که هنر و هنر در کسانی که هنر را به طور کلی درک نمی کنند، احساس زیبایی و لذت را ایجاد می کند.

این شادی درونی جهانی است، به همین دلیل است که می گویند هنر جهانی است. تا کنون دنیا هفت هنری را نام برده است که می تواند مردم را ثروتمند کند. هدف از این مقاله این است که بپرسیم: آیا می دانید 7 هنر چیست؟ اگر می خواهید همه چیز را از هنر اول تا هنر هفتم بدانید، با موزیک باران همراه باشید.


زبان فارسی ریشه در سانسکریت دارد و از دو بخش «سو» و «نار» یا «نر» تشکیل شده است. قسمت اول سو به معنی خوب و قسمت دوم به معنی مرد یا زن با گذشت زمان حرف "س" به "ه" تغییر کرد و کلمات "احترام" یا "سیاه" ظاهر شد.

مفهوم هنر معنوی

حتی هنرمندان هم نمی توانند تعریف کاملی از هنر داشته باشند. چون مردم نظرات متفاوتی دارند. زیرا مفهوم هنر ذهنی است، اما تعداد هفت هنر جهانی مشخص و مشخص است.

هنر راهی برای انتقال مفهومی است که هنرمند در یک زمان خاص از زمان، مکان، طبیعت، تاریخ یا موجودیت دیگری به بیننده یا شنونده ادراک کرده است. به همین دلیل، هنر اغلب ادراک ذهنی از محیط است.

هنرمند برداشت "آن" را به دیگران ارائه می دهد. مشاهده تکرار اثر توسط هنرمند نشان می دهد که حتی خود هنرمند نیز از هدف خود راضی نیست. به عنوان مثال، نقاشان یک نقاشی را بارها و بارها تکرار می کنند و آهنگسازان اغلب نت های موسیقی خود را برای رسیدن به آن لحظه تغییر می دهند.

هرمنوتیک

بنابراین، نباید انتظار داشته باشید که دیگران دقیقاً به خوبی آنچه را که هنرمند بازی می کند، بفهمند و بفهمند. از سوی دیگر، باید توجه داشت که دنیای ذهن همه یکسان نیست، بنابراین از هر هنری تعابیر مختلفی وجود دارد که به آن هرمنوتیک می گویند.

هرمنوتیک کار مؤمنان است; پس از خلق اثر، هر فرد بسته به تفکر و میزان اطلاعات خود در مورد هنر، نظری در مورد اثر خواهد داشت. این فرض به سعادت مطلق و شخصی می انجامد.

با این درک از هرمنوتیک، باید بهتر بفهمیم که چرا هنرهای تجسمی از مثلاً موسیقی توسعه یافته‌تر است.

یا بهتر است بگوییم چرا ایرانیان شاعران را انتخاب کردند و رومی ها مجسمه ها، نقاشی ها و آینه های چینی را. ایرانیان به این دلیل شاعری را انتخاب کردند که بیشتر مردم شعر می دانستند، گفتار را خوب می فهمیدند و با او ارتباط بهتری داشتند. با این حال، رومی ها مردمی بصری بودند و درک بهتری از گچ، نقاشی و مجسمه سازی داشتند.

توجه هر ملتی به هنر نشان می دهد که این هنر نزد اهل آن هنر بهتر از هر هنر دیگری قابل درک است. نظامی فرهاد، شاعر قرن پنجم، وقتی تاریخ هنر سنگ تراشی را در شعر بیان می کند و دلایل عشق و علاقه خود را به آن بیان می کند، به این نکته اشاره می کند که هنر سنگ تراشی فرهاد در زمان نظامی منسوخ شده یا بوده است. خریدار زیاد نیست

میسون

بنابراین، فرهاد نه به عنوان یک کاشف سنگ، بلکه به عنوان یک عاشق دل شکسته که به دنبال قدرت عشق است، به تصویر کشیده می شود.

اگر به توضیح بالا دقت کنید، اگر از اقوام مختلف بپرسید: پاسخ یکسانی خواهید گرفت، زیرا اکثر اقوام می دانند چه چیزی آنها را خوشحال می کند.

اما اگر از ترتیب این هنرها بپرسید شما همان پاسخ را دریافت نخواهید کرد. زیرا برتر از سایر آثار هنری همه به حساب می آید. اما چون غربی ها هستند که هنر را طبقه بندی می کنند. اینطوری انتخاب کردند. ترتیب اصلی هفت هنر جهانی به شرح زیر است:

موسیقی

هنري (مجسمه، شیشه، او نور)

هنر (نقاشی، طراحی، عکاسی...)

ادبیات (شعر، داستان، نمایشنامه، نمایشنامه و ...)

معماری

رقص و حرکات نمایشی

هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر...)

ترتیب زمانی هنر جهان به شرح زیر اعلام شده است: نقاشی، هنرهای تجسمی، معماری، ادبیات، موسیقی، تئاتر و سینما.

موسیقی

هنر اول هنر گوش دادن است. هنرهایی که گوش می شنود جزو اولین هنرهاست. این هنرها شامل انواع موسیقی می شود. موسیقی هم روح یک شخص است. جایی که از صدای جیک پرندگان یا صدای آبشار لذت می برد، در واقع موسیقی طبیعت را می شنید. برای دانلود بهترین آهنگ ها کلیک کنید.


در تاریخ فیثاغورث را خالق اولین تارهای مصنوعی می دانند، در حالی که در اسلام حضرت داوود را که خواننده خوبی بود و دستی به نرمی موم آهن داشت، مخترع علم موسیقی می دانستند. . اما ما معتقدیم قبل از هر دوی آنها موسیقی کوبه ای وجود داشته است. حداقل می دانیم که مردم با دمیدن شاخ حیوانات با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند.

موسیقی از طریق حس شنوایی برای ما حس لذت ایجاد می کند. این هنر صرفاً برای لذت خلق نشده است، بلکه به نماد اعتراض، توضیح یا نشانه های دیگر تبدیل شده است. بنابراین، توصیف موسیقی به عنوان هنری که احساسات را برمی انگیزد، معنای درستی نیست.

بنابراین بهتر است تعریف پروفسور رابرت گرینبرگ را به عنوان تعریف موسیقی بپذیریم: «موسیقی یک هنر است؛ «صدا در زمان» موسیقی را نه تنها به عنوان لذت، بلکه به معنای واقعی آن تعریف می کند.

هنرهای نمایشی

هنر دراماتیک با حرکات نمایشی و فیزیکی سعی در نشان دادن مفهومی دارد. بازیگری می تواند به صورت گروهی یا فردی انجام شود. هدف هنر پرفورمنس نزدیک کردن روح بیننده به بدن است. این هنر به بخش های مختلفی تقسیم می شود.

رقص: رقص به صورت فردی یا گروهی اجرا می شود. رقص شامل حرکات فیزیکی بدن به صورت ریتمیک است. معروف است که مولانا جلال الدین بلکی که مبدع رقص سماع بود، از بازار آهنگر می گذشت که صدای چکش را شنید، به وجد آمد و شروع به اجرای سماع کرد. رقص ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام برای بیان مفهوم خاصی استفاده می شوند.

اپرا: بازسازی یک داستان یا رویداد از طریق رقص، بازیگری، نمایشنامه، ادبیات و موسیقی. یک هنر کامل

سیرک: سیرک نمایشی از حیوانات همراه با حرکات بدنی است که همراه با تمرینات ورزشی مختلف سیرک از قرن هفدهم آغاز شد.

هنر طراحی

هنر طراحی هنری است که با نشان دادن یک ایده از زوایای مختلف ایجاد می شود. نقاشی، خوشنویسی، عکاسی هنر طراحی است.

هنرهای تجسمی شامل هنرهای تجسمی، هنر سه بعدی، اشکال هنری است که در معماری، مجسمه سازی، کاریکاتور دیده می شود. طراحی مد و شیشه سازی، همه این هنرها را هنرهای زیبا می نامند. هنرهای زیبا متنوع هستند. هنرهای تجسمی به دلیل گستره وسیعی که دارد یکی از مهمترین ارکان هنر به شمار می رود.

هنر در هنرهای تجسمی به دو صورت خود را نشان می دهد. برای ظاهر بیرونی و فیزیکی مانند; خط، نقطه، سطح، رنگ و شکل

همانطور که کیفیت بصری داخلی است. تناسب، تعادل و کنتراست. این سه عامل منجر به تعادل و تناسب قوی در کار می شود.

هنر ادبی

ادبیات هنر خلق لحظه است. هنری که هنرمند آن را با تمام حواس شش گانه می بیند، سپس تخیل زیبای خود را توسعه می دهد و با هنر نویسندگی هنری با دیگران به اشتراک می گذارد. هنر ادبیات عموماً برای برقراری ارتباط یا ارتباط با دیگران استفاده می شود، اما زمانی فرا می رسد که نویسنده یا شاعر چیزی جز مخاطب روشنفکر نمی یابد.

اگرچه این آثار در ابتدا مورد تحسین قرار گرفتند، اما به تدریج با گسترش علم روانشناسی به ادبیات پست مدرن شهرت یافتند و اکنون طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند.

ادبیات نمونه خوبی از انتقال مفاهیم در دوره های مختلف است. ادبیات شامل شعر، داستان، فیلمنامه، نامه و نثر است. خود ادبیات انواع مختلفی دارد، از جمله حماسی، الهام بخش و خبری. حاوی مقدار زیادی از

هنرهای نمایشی

ورزش از قدیم الایام به اشکال مختلف در دنیا رواج داشته است. شباهت هنر پرفورمنس و پرفورمنس آرت در حضور هنرمندان است.

تمرین هنری گاهی شامل موسیقی بدن و موسیقی بدون موسیقی – زمان اجرا است. تمرینی هنری که هدف یا ایده هنرمند را از طریق ارتباط با متن و مخاطب بیان می کند. از جمله هنرهای نمایشی می توان به نمایشنامه اشاره کرد. نمایش های سنتی؛ می توان به نمایش و نمایش عروسکی اشاره کرد.

[ بازدید : 14 ]

[ سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 ] 11:16 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]