آموزش موسیقی را از کجا شروع کنیم؟


برای بزرگسالان گوش دادن به آثار مهم کلاسیک را با هر ساز موسیقی ایرانی یا غربی توصیه می کنیم. این آثار با دقت توسط نوازندگان انتخاب شده اند تا اصالت خود را حفظ کنند. همچنین تماشای اجرای نوازندگان مشهور را فراموش نکنید. شرکت در کنسرت کلاسیک را فراموش نکنید.

وقتی فهمیدید به چه نوع موسیقی و سازهایی علاقه دارید، به یک آموزشگاه موسیقی معتبر بروید و بخواهید با اساتید آن سازها در ارتباط باشید تا اطلاعات مورد نیاز در مورد آن ساز، روش تدریس و غیره را به شما بدهند. .

برای کودکان زیر 7 سال توصیه می شود در کلاس های موسیقی کودکان (ARF) شرکت کنند، زیرا در این کلاس ها پایه دانش موسیقی کودکان پایه گذاری شده و موضوعات مهمی مانند آموزش آهنگ، تقویت حس موسیقی و سلفژ است. ، برای تقویت. موسیقی موسیقی خلاقیت، عوامل یادگیری و غیره با آموزش آلات موسیقی مانند زنگ، فلوت و آلات موسیقی و همچنین با بازی های موسیقی، هارمونی و هارمونی. آموزش موسیقی به کودکان در آموزشگاه موسیقی در عظیمیه.


همچنین برای کودکان بالای 7 سال از امکان آموزش ساز در مدارس بهره ببرید زیرا آموزشگاه برنامه ای را ارائه می دهد که با مشاوره با معلم هر ساز، کودک شما را با تمامی سازها آشنا کند.

آموزش کودکان از بدو تولد شروع می شود. همین طور با رشد بدن کودک، نشاط درون او تمام محرک های بیرونی را دریافت می کند و به تدریج آن را به سمت کسب توانایی ها و استعدادها رشد می دهد.

رشد و نمو در کودک جدا از محرک های بیرونی زندگی اتفاق نمی افتد.

پس از چهل سال تجربه و تلاش در زمینه آموزش دوران کودکی، جز این که استعداد و توانایی ذاتی نیست، به نتیجه ای نمی رسیم. یک کودک با بزرگ شدن می تواند به فردی خوب و ارزشمند تبدیل شود. استعداد کاملاً به تربیت و رفتار ما بستگی دارد. آنچه برخی از والدین نادیده می گیرند، تربیت و توجه به فرزندانشان است، در حالی که اهمیت توجه و مراقبت از نوزادان امری است که همه به آن واقف هستند.

لازم به ذکر است که کودک به طور مداوم در حال گسترش توانایی صحبت کردن خود است. بنابراین اگر کودک به درستی تربیت شود استعدادهای خود را در زمینه های مختلف دیگر نشان می دهد. بر اساس تحقیقات انجام شده در زمینه روش های تدریس و آموزش در یادگیری زبان مادری، روشی به نام روش سوزوکی ابداع شد و ماهیت آن این است: همانطور که هر کودکی توانایی کسب استعداد را دارد. یادگیری زبان را به مادر خود نشان می دهند، همان طور که هر کودکی سرشار از استعداد موسیقی و ظاهرش است.

این اشتباه است که فکر کنیم آینده فرزندمان فقط به وراثت و استعدادهای ذاتی بستگی دارد. بسته به مهارت، خلاقیت و ابتکار معلم، هر کودکی می تواند از طریق آموزش صحیح به پتانسیل بالایی دست یابد. کودکان بر اساس این "قانون ذهن" رشد می کنند. همه چیز به روش تمرین بستگی دارد. یک روش آموزشی خاص می تواند نتایج متفاوتی را برای کودکان مختلف ایجاد کند. هر کودکی توانایی ابراز استعدادهای خود را در زمینه های مختلف دارد، حداقل این را زبان مادری او نشان می دهد. هر کودکی موجودی شگفت انگیز و ارزشمند است. به کودک خود فرصت نشان دادن استعداد خود را بدهید.

پنج شرط برای پرورش استعداد:

1- زود و به موقع شروع کنید

2- محیطی برتر

3- مبارزه در عمل

4- مربی درجه یک

5- روش کامل و کامل

دستورالعمل های آموزشی

1- رشد زیاد حساسیت موسیقایی

به کودک خود این فرصت را بدهید که هر روز به قطعه ای از ساز مورد علاقه خود گوش دهد. زیرا اگر دانش آموزان رشته هایی را که می خواهند در آن فعالیت کنند بدانند استعداد درونی خود را بهتر نشان می دهند. این بهترین راه برای ایجاد انگیزه است. اگر انگیزه داشته باشید، فرزندتان از تمرین خوشحال خواهد شد و هر چه بیشتر پیشرفت خواهد کرد. ویولن ابزاری برای پرورش استعدادها، مهارت ها و شخصیت است.

2- تونالیزه کردن (توسعه صدا)

برای تولید و توسعه صدایی نرم و زیبا، خوانندگان تمرینات آموزشی خاصی به نام "صدا" انجام می دهند. دروس او با تمرینات آوازی برای افزایش قدرت و کیفیت صدای آواز شروع می شود. برای نوازندگان، به طور مشابه، ضروری است که معلمان دانش آموزان را تشویق به تمرین نادا (تولید صدا) در هر درس کنند. همچنین هنرجو باید تمرینات «تونالیزه کردن» را در خانه انجام دهد تا توانایی خود را در تولید صدای ساز خوب افزایش دهد.

3- ایجاد حس تعادل

وظیفه اصلی این است که سعی کنید صدای خوب را به دست آورید، چگونه ساز را به درستی نگه دارید و متعادل کنید و چگونه آرشه را راحت نگه دارید.

4- ایجاد انگیزه

والدین و معلمان نیز باید در زمانی که کودک از ورزش لذت می برد و احساس رضایت می کند، در ایجاد انگیزه و بهبود آن تلاش کنند.

[ بازدید : 11 ]

[ شنبه 8 ارديبهشت 1403 ] 10:20 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]