نحوه مخفی کردن چت در روبیکا


اپلیکیشن روبیکا یکی از اپلیکیشن های داخلی است که میزان استفاده آن در ماه های اخیر به بالاترین حد خود رسیده است. هنگام استفاده از این برنامه، مواقعی پیش می آید که دوست ندارید گروه یا چت شما در برنامه نمایش داده شود و می خواهید آن را پنهان کنید. در این مقاله نحوه مخفی کردن چت در مکعب روبیک را به شما آموزش می دهیم. برای دانلود برنامه اندروید با ما همراه باشید.


اکنون نحوه مخفی کردن چت در روبیکا را توضیح خواهیم داد با این آموزش می توانید نه تنها چت های خود را در روبیکا مخفی کنید بلکه اطلاعات دیگر از جمله گروه ها و کانال ها را نیز از دیگران مخفی کنید.

پنهان کردن مکالمات در روبیکا به هیچ وجه سخت نیست، زیرا باید با این شروع کنید:

وارد تم روبیک شده و به قسمت تنظیمات بروید.

در این صفحه باید وارد قسمت Parental Controls شده و روی Parental Control Settings کلیک کنید.

در این صفحه از شما خواسته می شود که یک رمز عبور تعیین کنید تا با ورود به این قسمت بتوانید آن را وارد کنید.

یک رمز عبور انتخاب کنید

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، با استفاده از این قابلیت می توانید مکالمات، کانال ها و گروه های موجود در روبیکا را از دید سایر کاربران مخفی کنید.

برای مخفی کردن یک چت در روبیکا، به چت بروید و روی گزینه nobody کلیک کنید.

برای مخفی کردن، به بخش چت بروید و کسی را انتخاب کنید. دانلود روبیکا با لینک مستقیم

به این ترتیب می توانید هر مکالمه ای را در روبیکا مخفی کنید. همچنین همانطور که گفته شد این قابلیت در اختیار شماست تا کانال و گروه های خود را از دید دیگران مخفی کنید.

از این رو

در این مقاله سعی داریم در مورد نحوه نگه داشتن چت در روبیکا صحبت کنیم و با استفاده از آموزش تصویری و در نتیجه تصویر نحوه نگه داشتن چت در روبیکا را به شما آموزش می دهیم.

با تشکر از اینکه تا به حال با ما همراه بودید، توصیه می کنم برای دریافت اطلاعات بهتر از مقاله دانلود فیلم روبیک دیدن کنید و در گالری ذخیره کنید.

[ بازدید : 6 ]

[ شنبه 1 ارديبهشت 1403 ] 10:21 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]