چگونه اتاق خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟


اتاق خواب نوجوانان را می توان در رنگ ها، شکل ها و طرح های مختلف خریداری کرد. اتاق خواب های نوجوان عموما یک نفره بوده و بسته به سلیقه نوجوان در طرح های مختلف پسرانه و دخترانه تولید می شود. تانیل چوب با در نظر گرفتن روحیه هیجان انگیز نوجوانان و جوانان سعی کرد نمونه های شگفت انگیزی از مبلمان اتاق خواب را به نمایش بگذارد. تمامی اجزای سرویس خواب از مواد مرغوب ساخته شده و به صورت اختصاصی ساخته شده است. علاوه بر این، قیمت کاملا مقرون به صرفه و رقابتی است.

خرید ست اتاق خواب نوجوان

به طور معمول، یک سرویس خواب از 5 قسمت اصلی تشکیل شده است که می توان آنها را با توجه به میل مشتری کم یا زیاد کرد. حتی می توانید قطعات تخت را جداگانه خریداری کنید. قسمت اصلی سرویس خواب تخت است. معمولاً برای خواب نوجوانان از تخت استفاده می شود.

ویژگی یک تخت

تخت های یکنفره معمولاً در سایز 90*200 تولید می شوند اما بسته به سلیقه مشتری تخت های نوجوان 9 تا 14 سال در عرض های مختلف 80*180 نیز موجود است. اخیراً تخت های یک و نیم یک نفره نیز ساخته شده است. تولید شده است. این تخت ها در سایز 120*200 در بازار موجود می باشد.

یک تخت قابل افزایش

اگر اتاق نوجوان شما کوچک است، یک ترفند ساده این است که کشو و کابینت را از ست اتاق خواب بردارید و آن را با یک کمد درآورید. به تمامی ست های اتاق خواب از جمله سرویس خواب نوجوانان می توان کشو اضافه کرد و قابل سفارش است.

ست خواب نوجوان مدل اسپرت

به انواع ست خواب هایی که هم برای دختر و هم برای پسر مناسب است ست های ورزشی می گویند. در سایت تانیل چوب مدل های متنوعی از سرویس خواب های ورزشی وجود دارد. رنگ ملحفه های ورزشی نه خیلی روشن و دخترانه باشد و نه خیلی تیره و پسرانه. رنگ هایی مانند بنفش، زرد، قهوه ای و غیره. رنگ هایی هستند که برای ورق های مدل اسپرت نوجوان انتخاب می شوند.

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک بیشتر برای دختران نوجوانی که رنگ سفید را ترجیح می دهند مناسب است. البته سرویس خواب کلاسیک در رنگ های دیگر نیز موجود است. اما رنگ سفید محبوب تر است. اغلب آنها از الگوهای گلدار و ظریف در سایه های صورتی، سفید، طلایی و نقره ای استفاده می کنند تا طراحی کلاسیک را چشمگیرتر کنند. پارچه های مخملی و ساتن به ست روتختی جذابیت و وقار می بخشد. استفاده از این میز پاتختی به خصوص برای دختر خانم ها حس آرامش را در اتاق دو چندان می کند.

تم های مختلف برای اتاق خواب نوجوان

نوجوانان علاقه مند به تقلید از شخصیت های کارتونی یا موضوعات خاص هستند. به عنوان مثال، یک پسر نوجوان قصد دارد در آینده ملوان یا ملوان شود، بنابراین یک تم دریایی را برای تخت خود انتخاب می کند. دختران نوجوان به بازی های دخترانه یا انیمیشن هایی مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه مند هستند و می خواهند فضای اتاق خواب را با طراحی فانتزی خود ترکیب کنند. انواع تم ها را می توان برای سرویس اتاق خواب نوجوان طراحی و ایجاد کرد. هنگامی که موضوع مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید سفارت خود را ثبت کنید.

نرخ سرویس اتاق برای نوجوانان

قیمت خدمات اتاق خواب کودک بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است و نمی توان آن را قیمت ثابتی در نظر گرفت. در واقع تفاوت قیمتی بین تشک های دخترانه و پسرانه وجود ندارد. عواملی مانند طرح، نوع چوب، پوشش و ... در تعیین قیمت نقش دارند. تانیل وود حدود 50 طرح و سبک از ست اتاق خواب نوجوانان دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت اتاق خواب کودک با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

چگونه یک سرویس خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟ https://tejaratemrouz.ir/چگونه-سرویس-خواب-مناسب-نوجوان-خریداری/

برای خرید سرویس خواب نوجوان ابتدا باید علایق و سلیقه نوجوان خود را بشناسید و بر اساس آن سرویس خواب مناسب را خریداری کنید. حتی می توانید از کارشناسان و مشاوران فروش چوب راهنمایی و مشاوره بخواهید تا بهترین سرویس خواب نوجوان را به شما معرفی کنند.

[ بازدید : 14 ]

[ جمعه 3 فروردين 1403 ] 15:48 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]