پنجره دوجداره چیست؟


جزئیات کامل پنجره های دوجداره upvc

همچنین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که upvc چیست؟ در واقع، upvc مخفف پلی وینیل کلراید نیست. uPVC از مشتقات نفت خام ساخته می شود. متریال upvc آن را از سرما و گرما ایمن کرده و تغییری در شکل آن ایجاد نمی کند.

پنجره های دوجداره در سال 1360 در اروپا اختراع شد و بعدها آلمانی ها توانستند پنجره های دوجداره UPVC بسازند و با پیشرفت هایی در این زمینه به بازار عرضه کنند. با رواج این نوع پنجره ها در بازار توانستند جایگزین سایر پنجره ها (پنجره های چوبی، آهنی، آلومینیومی) شوند. امروزه این نوع شیشه یکی از پرکاربردترین ها در صنعت ساختمان می باشد.

انواع پنجره یو پی وی سی دو جداره

پنجره های دوجداره UPVC با توجه به نیاز هر ساختمان متفاوت است. کافیست با مشاهده سایر مدل ها پنجره مورد نظر خود را انتخاب کنید در ادامه دو مدل پنجره دوجداره را برای شما گردآوری کرده ایم.

پنجره UPVC بیفولد طرح فرانسوی

پنجره طرح فرانسوی به گونه ای است که لولای دوبل آن با هم باز می شود البته در صورت عدم نیاز می توان یک ارسی را تثبیت کرد و از ارسی دیگر به عنوان بازشو و بدون پروفیل بازشو یا مولن (پروفیل) استفاده کرد. ). که ارسی را جدا می کند) جدا می کند) عملکرد اصلی این نوع پنجره ها به شما امکان استفاده از یک و دوبل را می دهد.



خوبی

1- این پنجره به دلیل برش خوبی که دارد دارای رده انرژی A++ می باشد

2- این سیستم به گونه ای طراحی شده است که قابلیت بازکردن پنجره را به صورت همزمان دارد

3- این نوع پنجره به شما امکان اجرای سیستم های تک حالته و دو حالته را بر روی این پنجره می دهد.



جانلا فولکس واگن UPC

در این نوع پنجره فولکس واگن از لوازم جانبی خاصی استفاده می شود که در سه مدل 1- مدل مکانیکی، 2- مدل اتوماتیک، 3- مدل تمام اتوماتیک موجود می باشد. نام این نوع پنجره ها به دلیل شباهت باز شدن درب آنها با خودروی فولکس واگن است، یعنی بازشوی این پنجره ها به صورت ریلی ساخته می شود. مزیت اصلی این نوع پنجره ها این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و برای خانه هایی که متراژ کمی دارند بسیار مناسب هستند.

مطلوب

1- افتتاح راه آهن

2- دارای سه نوع حالت بازشو می باشد

3- زیبایی استثنایی و محافظت کامل



آیا پنجره های دوجداره UPVC می توانند جایگزین پنجره های قدیمی شوند؟

این نوع پنجره ها با توجه به ساختاری که دارند در هر اندازه و مکان قابل تعویض هستند. پس حالا نگران تعویض پنجره خود نباشید، می توانید در اسرع وقت آن را نصب کنید و با شیشه دوجداره ظاهر خانه خود را بهبود ببخشید.



آیا پنجره های دوجداره upvc به اندازه کافی قوی هستند؟

بر خلاف ظاهر نوع پنجره soft upvc، ایمنی و امنیت این پنجره ها در بالاترین سطح قرار دارد. با توجه به ساختار شبکه upvc، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

همچنین این نوع پنجره دارای بلوکی است که امکان قفل شدن آن از سه طرف را فراهم می کند. این زندگی او را از دزدان محافظت کرد. همچنین هزینه پنجره دو شیشه upvc نسبت به سایر پنجره ها بیشتر است



چرا پنجره دوجداره upvc را انتخاب کنیم؟

تصور خانه ای بدون پنجره های دو طبقه غیرممکن است. امروزه تمامی مهندسان و طراحان پنجره از پنجره های دوجداره upvc برای منازل و ادارات استفاده می کنند. دلیل اصلی استفاده از پنجره های دوجداره در ساختمان ها این است که فضای بین دو جداره نوعی گاز با رسانایی حرارتی بسیار پایین است اما این تنها دلیل استفاده از این نوع پنجره ها نیست. من بردم


مزیت استفاده از پنجره های upvc با شیشه دوجداره

1- صرفه جویی در مصرف انرژی (حدود 47%)

2- در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت می کند و از اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند.

3- کاهش آلودگی هوا (به دلیل فرسودگی هوا)

4- نصب آسان و نصب سریع

5- مقاوم در برابر طوفان، رطوبت و باران شدید

6- استفاده از سازه گالوانیزه مسلح در پروفیل upvc

7- نیازی به تعویض و رنگ آمیزی و سرویس پنجره ها نیست

8- از تراکم شیشه و تعریق جلوگیری می کند

9- امکان تصحیح اشکال و اشکال هندسی مختلف بسته به ساختار ساختمان

10- توری، حفاظ، روکش و پرده های زیبا و مهم قابل نصب می باشد

11- ثبات و پایداری رنگ در شرایط مختلف محیطی

12- ساختمان را سبکتر و در برابر زلزله مقاوم کنید

13- غیر قابل احتراق

14- نظافت آسان

15- از گرم شدن زمین جلوگیری می کند

16- استحکام بالا به دلیل شکل هندسی خاص پروفیل UPVC

17- نصب پرده و پارچه مهم و زیبا

18- تنوع طرح و نوع سوراخ ها و امکان باز شدن به روش های مختلف



معایب استفاده از پنجره دوجداره UPVC

1- اگر از پروفیل با کیفیت بالا استفاده نکنید ممکن است بعد از مدتی ترک بخورد یا رنگ پروفیل زرد شود.

2- نمی توانید از مواد شوینده مانند وایتکس برای نظافت یا شستشو استفاده کنید زیرا باعث واکنش های شیمیایی می شود و برای بدن انسان مضر است.

3- اگر قبل از نصب از قاب مستحکم استفاده نکنیم بعد از نصب پنجره مشکل ایجاد می کند.

4- تعمیر پنجره باید توسط افراد حرفه ای انجام شود در غیر این صورت باعث ضعیف شدن عایق پنجره می شود.



چرا آداک را انتخاب کنید؟

مجموعه آداک یکی از مشهورترین و مجرب ترین مجموعه ها در زمینه نصب پنجره دوجداره upvc و تعویض پنجره upvc در ایران می باشد. مجموعه آداک از سال 1385 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین مجموعه های کشور است. تجربه و تخصص بخشی از ویژگی های مجموعه آداک است. در حال حاضر این گروه دارای بیش از 850 پروژه موفق در زمینه نصب و تعویض پنجره دوجداره upvc می باشد. هدف اصلی از این خرید افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان می باشد.



هزینه پنجره دوجداره pvc

آداک انواع پنجره دوجداره را در طرح ها و مدل های مختلف مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می دهد. واحد فروش پنجره دوجداره UPVC گروه آداک آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد. در صورت نیاز به نصب یا تعویض درب و پنجره می توانید با ما در محل کار یا منزل خود تماس بگیرید



برای پرکردن فضای بین پنجره های دوجداره از چه گازی استفاده می شود؟

یک سوال برای خیلی ها این است که برای عایق کاری بین دو پنجره از چه نوع گازی استفاده می شود! همه می دانیم که پنجره های دوجداره عایق های بسیار خوبی برای گرما، سرما و صدا هستند، زیرا گاز بین دو شیشه رسانایی پایینی دارد و ماده آن آرگون است که هوشمندی کمتری دارد. مانند هوا است و گرما را از آن خارج نمی کند

چرا از آرگون برای پر کردن فضای بین پنجره های دوجداره استفاده می شود؟

استفاده از گاز آرگون چندین مزیت دارد. گاز آرگون نجیب است، یعنی از ترکیب بسیاری از مواد شیمیایی ساخته نمی شود و گاز غیر قابل اشتعال، بی بو و بی مزه است. یکی از دلایل اصلی استفاده از این ماده در پنجره های دوجداره این است که این نوع گاز به راحتی به دست می آید و همچنین مقرون به صرفه است. و به همین دلیل است که آن را به طور گسترده در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.


مدت زمان آرگون در دو پنجره چقدر است؟

یک قانون کلی وجود دارد که گاز داخل پنجره دوجداره باید بیش از 90 درصد باشد. و به مرور زمان این غلظت کاهش یافته است که از 0.5 تا 1 درصد گاز در سال است. به این ترتیب می توان گفت شیشه دولایه پی وی سی پر شده با گاز آرگون تا زمانی که غلظت آن به 75 درصد نرسد تغییر محسوسی نخواهد داشت تا شیشه مرغوب حداقل عایق بسیار خوبی باشد. 20 سال.

از گار کریپتون برای پنجره های دوجداره نیز استفاده می شود. کریپتون معمولا در پنجره های سه جداره استفاده می شود. دلیل استفاده از این گاز در پنجره های سه جداره این است که گاز کریپتون در فواصل کمتر از 8 میلی متر بهتر عمل می کند. استفاده از این گاز برای پنجره های دوجداره به صرفه نیست. گازهایی مانند هگزا فلوراید گوگرد و دی اکسید کربن نیز برای عایق کاری استفاده می شود اما استفاده از این گازها بر عایق حرارتی اثر منفی می گذارد.



زمان تولید پنجره دوجداره UPVC

در مورد زمان تولید پنجره های دوجداره باید گفت که به دلیل مکانیزه بودن سیستم تولید، زمان تولید بسیار کوتاه بود. کیت های آداک می توانند انواع پنجره ها را در سایزهای مختلف در کمتر از 1 هفته تولید کنند.

مراجعه به سایت: https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

[ بازدید : 64 ]

[ پنجشنبه 11 خرداد 1402 ] 9:44 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]