اسامی بازیگران پدر گواردیولا


آراچ عادل پرور، امیرمهدی جوله، پریوش تجاری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، شادی مختاری، علیرضا کامسه، مرجان گلچین، مهدی سلطانی، مهران گفوریان، مهران مدیری، نارکس محمدی، هنگامه اد بهانی، هه نگامه اد بهانی. اوسی، محمد دررضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل گزیدی، النا حیدری، محمد دررضا هاشمی و جانان نعمت الله.

تاریخچه مختصری از پدر گواردیولا

پدر گواردیولا داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که رابطه‌شان بر اثر تصادف تغییر می‌کند و سرنوشت راه دیگری را برای او باز می‌کند.

زمان پخش در شبکه خانگی نمایش

دسامبر 1402

عکس از سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا یک سریال درام خانوادگی به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی محسن حیدری در سال 1400 در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی است. همچنین سریال پدر گواردیولا اولین سریال سعید نعمت الله برای شبکه نمایش خانگی است. آهنگ تیتراژ این قسمت توسط آرش و مسیح عادل پرور خوانده شده است. به گفته جاوید نوروزبیگی، تهیه کننده اجرایی، تولید پدر گواردیولا در دسامبر 1400 آغاز شد و فیلمبرداری در جولای 1401 به پایان رسید. به گزارش ایسنا، صحبت های حمید فرخ نژاد بازیگر اصلی برای دریافت مجوز پخش مشکل ایجاد می کند!

به گفته کارگردان، پدری گواردیولا در مورد مردی صحبت می کند که راه بازگشت به خانواده اش را می داند. او یک فوتبالیست سابق بود و در زندگی اش اشتباه کرد. داستان من همیشه سرراست است و هرگز نگران تکرار این نیستم که همه چیز به خانواده ختم شود.

ماخذ مقاله: https://tmk.ir/series/102026

[ بازدید : 155 ]

[ پنجشنبه 9 شهريور 1402 ] 18:49 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]