بهترین کرم پودر فضای باز


استفاده از لوازم آرایش به یک امر روزمره در بین خانم ها تبدیل شده است. از آنجایی که ابزارهای آرایشی ارتباط مستقیمی با پوست صورت دارند، کیفیت و ساختار آنها اهمیت دارد. زیرا در صورت استفاده از لوازم آرایشی تقلبی و بی کیفیت با عوارضی مانند عیوب پوستی، حساسیت و چین و چروک مواجه خواهید شد. از انواع کرم پودرهای صورت نیز برای صاف کردن پوست صورت و زیرسازی آرایش استفاده می شود. بنابراین می توان گفت که کرم پودر نقش اصلی را در آرایش دارد، زیرا اگر پایه آرایش به خوبی تمام نشود و روی پوست ننشیند، آرایش شما طبیعی و زیبا به نظر نمی رسد.

مصرف کرم پودر صورت برای بسیاری از افراد با مشکلاتی همراه است. سوالات گذشته بهترین کرم پودر کدام است؟ مواد تشکیل دهنده آن چیست؟ ضد آفتاب داره یا نه؟ کدام عدد برای پوست من مناسب است؟ و ... اینها موضوعاتی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

معرفی 10 برند خارجی کرم پودر

1. کرم توز استی لودر

ساخت کشور انگلستان بوده و یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای خارجی در بازار می باشد، همچنین از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی محسوب می شود و فروشگاه عسل بانو آن را به صورت اورجینال عرضه می کند. پوشش دهی بالا، مقاوم در برابر رطوبت و مناسب برای مهمانی های طولانی. همچنین یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که در محیط های مرطوب زندگی می کنند. از این کرم در آرایش عروس نیز استفاده می شود. ضد حساسیت است و رطوبت بالایی دارد، پوست را سالم می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. سایه‌های کرم پور استی لودر بسیار متنوع هستند و برای تیره‌ترین تا روشن‌ترین رنگ‌های پوست مناسب هستند. وجود فاکتور حفاظتی SPF10 در این محصول این امکان را به وجود می آورد که حداقل فاکتورهای محافظت کننده در برابر آفتاب را داشته باشد.

2. کرم پودر مک (MAC)

برند بعدی MAC است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و تعداد کمی از آن راضی نیستند. کرم پودر ساخته شده توسط این برند به دلیل پوشش دهی بالا، بافت نرم و سبک و پخش یکنواخت روی پوست در لیست بهترین کرم پودرهای خارجی قرار دارد. کرم پودرهای MAC با دو کد NW رنگ طبیعی گرم با پایه صورتی و NC رنگ طبیعی خنک تر با پایه زرد ساخته می شوند. این کرم پودر توسط اکثر آرایشگران و افراد مشهور استفاده می شود. ترکیب کرم پودر با پنکیک مک آرایشی جذاب برای شما ایجاد می کند.

3. کرم پودر نارس

سازگاری با انواع پوست، حتی حساس ترین، دلیل قرار گرفتن کرم پودر نایروس در لیست محبوب ترین و بهترین پودرهای اورجینال برای نمای بیرونی است. ماندگاری 16 ساعته این کرم با سبکی که روی پوست احساس خشکی و مرطوب نمی کند، نشانه مناسب بودن آن برای استفاده است. این کرم پودر فاقد مواد مضر مانند پارابن، الکل، عطر، روغن و چربی است. محصول و فرمول این محصول مورد تایید متخصص پوست بوده و در عین دلپذیر بودن، برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

4. Huda Beauty Pudercreme

کرم پودر بعدی از برند معروف Hedi Beauty بدون چین و چروک بوده و تست حیوانی ندارد. کرم پودر هدا که نمونه ای از فیلتر فکس می باشد در 30 عدد مناسب برای هر رنگ پوستی ارائه شده است. استفاده از روغن آرگان در این محصول باعث کاهش آب و تقویت پوست می شود. از دیگر ویژگی های این کرم پودر می توان به ضد تعریق، پرداخت طبیعی، ماندگاری بالا و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

5. کرم پودر فوق متعادل

برند کلینیک، برندی نام آشنا که به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست در جهان شناخته می شود. کرم پودر سوپربالانس این برند محصولی کامل است که مشتریان را راضی کرده است. ترکیبات گیاهی این کرم پودر بیش از زیبایی، سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست مناسب است.

6. کرم پودر دیور دیو

پوشش طبیعی جایی بین اثرات مات و براق این کرم پودر بر روی پوست است. این محصول با داشتن SPF35، قدرت ماندگاری و ماندگاری بالا (تا 24 ساعت) و خاصیت ضد تعریق برنده جایزه Allure 2019 نیز شد. با چند بار استفاده از آن بر روی پوست، می توانید پوشش محصول را بدون ایجاد سوزش یا خشکی و یا ایجاد اختلال در جریان تنفس پوست افزایش دهید. این محصول حاوی 86 درصد پایه مراقبتی است و به پوست اجازه تنفس می دهد. در مورد این محصول، اگر چندین بار از آن استفاده کنید و لایه لایه کنید، کرم پودر روی صورت شما تیره می شود.

7. کرم پودر Loreal Infallible

یکی دیگر از محبوب ترین کرم پودرهای خارجی متعلق به برند L'Oréal است که در سال 1909 توسط یک محقق شیمیایی در فرانسه تاسیس شد. مدل کاور مات لورآل Infallible 24H نیز پوشانندگی بالایی دارد و ظاهری صاف و یک دست برای پوست ایجاد می کند. تنوع رنگ بسیار زیاد در این محصول به شما کمک می کند نزدیک ترین رنگ را به پوست خود انتخاب کنید. برای کسانی که پوست خشکی دارند، بهتر است قبل از استفاده از این محصول از مرطوب کننده استفاده کنند تا کرم پودر به راحتی روی پوست شما بخوابد. این کرم پودر خاصیت ضد جوش دارد و از ایجاد جوش در زیر پوست جلوگیری می کند.

8. کانسیلر پودری ukhilimu we-doucce

کرم پودر کانسیلر دوز مینرال با SPF 22 پودری دو طرفه برای تنظیم آرایش و رفع عیوب پوست است. این کرم قابلیت پوشاندن انواع اسکارها و برجستگی ها را دارد و اثری بر روی صورت باقی نمی گذارد. این محصول بدون بو و بدون چربی بوده و توصیه خوبی برای پوست های حساس می باشد. کرم پودر دوز دارای ویتامین E بوده و علاوه بر آبرسانی، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد. این برند آمریکایی از ابتدا فرآیند استفاده از منابع گیاهی را در دستور کار خود قرار داد و بسیاری از عناصر سرطان زا را در تولید محصولات خود حذف کرد.

9. کرم هرس فلورمار مدل MAT TOUCH

برند فلورمار اصالتا ایتالیایی دارد اما محصولات خود را در ترکیه تولید می کند. کرم پودر فلورمار به دلیل داشتن ویتامین E، خاصیت آبرسانی و قوام سبک برای استفاده روزانه نیز مناسب است. پرداخت نهایی این محصول بدون براق کردن پوست، ظاهری مات و کاملا طبیعی به صورت شما می بخشد. این محصول یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب با منافذ باز و انتخابی مناسب برای چنین افرادی است. این کرم پودر در رنگ های مختلف بژ، خاکی و کاراملی تیره و روشن موجود است.

10. خامه گوشت خوک بورژوی سالم

این کرم پودر از برند معروف فرانسوی بورژوا یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای عجیب و غریب با بافت مایع است. خاصیت پوشش دهی بالا، آبرسانی، ضد خشکی، ضد چروک و وجود ویتامین ها در ترکیبات این محصول نیز پوست را تغذیه می کند. این کرم پودر برای پوست های معمولی تا خشک مناسب است و قادر است رطوبت پوست را برای چندین ساعت حفظ کند.

خلاصه:

یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن بهترین کرم پودر، خواندن نظرات مشتریان قبلی درباره این محصولات است. می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید و نظرات افرادی که محصول را خریده اند و میزان رضایت آنها را مطالعه کنید. از آنجایی که برخی از برندها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، چندان دور نیست که نمونه های تقلبی و تقلبی آنها در بازار عرضه شود. اگر راه های تشخیص لوازم آرایشی اصل و تقلبی را بدانید، می توانید از دام فروشندگان در امان بمانید و چنین محصولاتی را نخرید. با توجه به اینکه محصولات تقلبی و تاریخ مصرف گذشته آسیب های جبران ناپذیری به سلامت پوست وارد می کنند، استفاده از آنها حتی برای مدت کوتاه نیز توصیه نمی شود.

مطالعه از رفرنس: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/

[ بازدید : 134 ]

[ يکشنبه 2 مهر 1402 ] 10:07 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]