بهترین شش نکته برای فرودگاه بین المللی دبی


DXB به خوبی به شهر متصل است و چندین گزینه حمل و نقل برای مسافران در دسترس است. مسافران میتوانند از طریق وسایل حمل و نقل عمومی دوبی مانند تاکسی، مترو و اتوبوس دبی از فرودگاه بین المللی دبی به اقصی نقاط شهر دبی و شارجه (یکی از شهرهای امارات) برسند. در یکی از این بخشها انواع غذاهای ژاپنی مانند سوشو سرو میشود. این رستوران، غذاهای محبوبی مانند اردک پکینگ سرخ شده را روی پنکیک نازکی از سس هویزین، پیاز و خیار سرو میکند. این رقم تنها هفت سال بعد یعنی در سال 2018، از یک میلیارد مسافر بین المللی پیشی گرفت. چون فرصتهای زیاد، سبک زندگی درجه یک و محیط امنی را در اختیار شهروندانش قرار میدهد. چون هزینه بنزین در امارات از کشورهای دیگر ارزانتر است، منتها اگر حجم ترافیک و مسافتی که در پیش دارید طولانی باشد، مجبور میشوید بنزین و هزینه زیادی مصرف کنید. اتاقها با سبکی امروزی چیدمان شده و دارای امکاناتی چون تهویهمطبوع، تلویزیون مسطح، میز کار، کاناپه، گاوصندوق، تجهیزات چای و قهوه، مینیبار و حمام اختصاصی بههمراه سشوار و لوازمبهداشتی لوکس هستند. از هزینه تلویزیون و اینترنت در دبی بگوییم که دو شرکت “Etisalat” و “du” بستههای اشتراک تلویزیون و اینترنت را ارائه میدهند و هزینه هر کدام هم به اشتراکی که تهیه میکنید بستگی دارد.

ایستگاه متروی ابوبکر در جلوی این هتل قرار دارد.میهمانان این هتل می توانند از اینترنت رایگان لذت ببرند.اتاق های هتل آوانا دیره نور طبیعی و لوازم مدرن مانند تلویزیون LCD و همچنین امکانات تهیه چای و قهوه دارد. این هتل یکی از زیباترین هتلهای شهر دبی است که در مرکز دیره قرار دارد. اگر میخواهید غذاهایی وارداتی مانند قطعات گوشت را از خردهفروشیهای عالی مانند “Waitrose” یا “Spinneys” بخرید، هزینه مواد غذایی شما بالا میرود. اما اگر از سوپرمارکتهایی مانند “Carrefour”، “Lulu”، “Hypermarket” یا “Union Cooperative” خرید کنید، با هزینههای معقولتری روبهرو میشوید. یکی دیگر از ویژگی های این خیابان می توان به وجود ورزش های آبی و هم کنسرت های گوناگون که باعث جلب توجه گردشگران می شود نیز اشاره کرد. جهت ورود به شهربازی آی ام جی ورلد دبی باید هزینه هایی را بپردازید که این هزینه ها را نمی توان پایین دانست اما با توجه به امکانات و ویژگی هایی که این شهربازی دارد قیمت مناسبی خواهد داشت. سلام برای استفاده دونفر از شهربازی موشن گیت استفاده از ووچر به صرفه تر است یا بلیط تخفیف دار؟ بله شهربازی. آن هم یکی از شهربازیهایی که بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا را دارد. اگر قصد دارید در زمان جشنواره با دبی سفر کنید، فراموش نشود که باید از قبل، بلیط تهیه کنید.

گردشگرانی که میخواهند از اکسپو دیدن کنند اما نمیخواهند در زمان بازدید درگیر ازدحام جمعیت شوند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هر کدام از موارد بالا را به طور جامع و صریح توضیح دهیم و اطلاعات مفیدی درباره شرایط زندگی در دبی دریافت کنید. در صورتی که خانواده بزرگتری نیز داشته باشید میتوانید در سوئیتهای هشت نفره هتل لگولند دبی اقامت داشته باشید. بازار املاک دبی هم به خاطر تنوع و گوناگونی که در مکانهای اقامتیاش دارد مشهور است و میتوانید با هر بودجهای این خانهها را تهیه کنید؛ از ویلاهای مجلل گرفته تا سوئیتهای کوچک. از این لحاظ خرید ملک در بیزنس بی دبی خوب به شمار میآید زیرا ایستگاه بیزنس بی در تقاطع جاده شیخ زاید و خیابان 35 در جنوب غربی مرکز تاریخی دبی واقع شده و اختصاصاً برای خدمت رسانی به محله بیزنس بی است که هم مرز با مرکز شهر دبی است. که هم از لحاظ شهروندان آن و هم از لحاظ مهاجرت کنندگان میزان مردان در این کشور از زنان به حدی بیشتر است. خیابان ساحلی جزء یکی از معروف خیابان های دبی می باشد،این خیابان به دلیل جلوه زیبا و باشکوه یکی دیگر از مکان های توریستی می باشد. تور دبی (Dubai) از هیجان انگیزترین و در عین حال باشکوه ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه در قلبِ کشور امارات متحده عربی می باشد/ این شهر زیبا و پرجمعیت هرساله مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی/ آسیایی و حتی آمریکایی می باشد . اما در عین حال زبانهای انگلیسی/فارسی و هندی نیز در این کشور رواج بسیاری دارد و به عنوان یک زبان روزمره در فروشگاه ها و رستوران ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. مسابقه راگبی هواپیمایی در سه روز برگزار میشود و به دلیل هیجان و محبوبیتی که دارد به عنوان معروفترین رویداد ورزشی و اجتماعی دبی شناخته شده است.

در طول این سه روز کلیه امکانات فراهم است تا لحظات خوشی را سپری کنید. شما در هر سنی که باشید با شرکت در این فستیوال لحظات شادی را سپری خواهید کرد. در ادامه این راهنمای سفر به دبی، برخی از بهترین بازارها و پاساژهای این شهر را به همراه آدرس آنها معرفی خواهیم کرد. مجری این پروژه، با اشاره به اجرای چهار عدد آکواریوم 120 متر مکعبی در برج ها و مرکز تجاری این مجموعه، تصریح کرد: در قسمت های مختلف این پروژه 31 دستگاه آسانسور نصب خواهد شد که در کابین چهار دستگاه از آنها طلای 18عیار به کار گرفته خواهد شد. در این قسمت درباره قیمت هزینههای خدمات رفاهی (آب و برق و گاز)، تلویزیون، اینترنت و تلفنهمراه در دبی صحبت میکنیم که میتواند بخشی از خرج و مخارج ماهیانهتان را در بر بگیرد. بخشی از بلند ترین و زیبا ترین مکان های قابل سکونت و بازرگانی در این خیابان هست. از امکانات هتل میتوان به استخر روباز، جکوزی، ماساژ، منوی غذاهای رژیمی، پارکینگ رایگان، خدمات پرستاری کودک و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. از امکانات این هتل میتوان به اتاقهای عایق صدا، اتاقهای تراس دار، اینترنت رایگان، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، خدمات اتاق VIP، استخر و امکانات ویژه معلولین اشاره کرد. با خرید بلیط ورودی پارک آبی، می توانید از تمام سرسره ها و وسایل بازی پارک آبی که در یک مجموعه ی ۱۷ هکتاری از پارک آبی واقع شده است استفاده کنید. این پارک آبی برای کودکان نیز تدابیری انجام داده و سرسره های کوچکتری طراحی کرده است تا کودکان بتوانند در این منطقه سرگرم باشند. در واقع برج خلیفه از جمله معروفترین جاذبههای امارات است که شهر دبی را با این برج می شناسند. اما اگر گواهینامه ندارید یا به دنبال کاهش هزینه سفر هستید، باید از شبکه حملونقل عمومی دبی استفاده کنید.

طبق قوانین شهرداری شهر، کمپینگ شبانه در سواحل عمومی دبی مجاز نیست. طبق گزارش فروش Bayut & dubizzle که برای H1 2022 دبی تهیه شده است، بیزنس بی دبی یکی از مناطق محبوب برای خرید املاک در دبی است. ما در مقاله امروز از وبگاه Dxoffplan تمام تلاشمان را میکنیم تا تمام هزینه های اساسی زندگی در دبی از جمله مسکن، خدمات رفاهی (آب و برق و گاز)، تلفن، هزینه مواد غذایی، هزینه تحصیل و خیلی چیزهای دیگر را مرور و درباره هزینه زندگی مجردها، متاهل ها و خانواده های چهار نفره صحبت کنیم. در این بخش از راهنمای سفر به دبی قصد داریم تا شما را با برخی از این مراسمها آشنا کنیم. قبل از اینکه درباره هزینههای زندگی در دبی بحث کنیم، باید بدانید که تمام این هزینهها بسته به ترجیحات شخصی، سبک زندگی، انتخابها و منطقه سکونتتان میتواند به طور جالبتوجهی تغییر کند. حالا هر چقدر که محل سکونت شما به خیابانهای مرکز شهر مثل خیابان شیخ زاید یا منطقه ساحلی نزدیکتر شود، به طبع هزینهها بالاتر میرود و انتخابها مجللتر میشود. برج خلیفه در مرکز شهر دبی و در خیابان شیخ زاید واقع شده است و ورودی آن در داخل دبیمال قرار گرفته است. نیازی به گفتن نیست که چشمانداز واحدهای هتل نیز شامل مناظره تماشایی فضای سبز و آبنمای زیبای پایین برج است و ازآنجاکه هر واحد اقامتی یک تراس بیرونی در اختیار دارد میتوان گفت ویژگی ممتاز این هتل گذشته از کیفیت سرویسدهی خوب، چشمانداز فوقالعاده دیدنی اتاقهای آن است.

از دیگر امکانات رفاهی ارائه شده در هتل وکو دبی میتوان به اینترنت وایفای، پارکینگ، امکان کرایه اتومبیل، خدمات لباسشویی و خشکشویی، امکانات مخصوص افراد کمتوان، انبار چمدان، میز راهنمای تور، امکان تبدیل ارز و خدمات کانسیرج اشاره کرد. از دیگر مکان های تجاری در دبی می توان به خیابان شیخ زاید نیز اشاره کرد. تور دبی سالیانه بازدیدکنندگان زیادی را برای تماشای شکوه و عظمت این کشور به خود جذب کرده است، بر همین اساس توانسته تا بدون توجه به درآمد نفت خود شان ،میزان قابل توجهی از سرمایه مورد نیاز کشور را از طریق گردشگری تامین کنند. در بخش ارتباط فرهنگی شیخ محمد دبی اطلاعاتی درباره میراث امارات در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. بخش جنوبی بزرگراه شیخ زاید در مقایسه با بخش شمالی جاذبههای کمتری دارد با گشت و گذار در آن مهمترین سازههای دبی را میبینیم. اما هیجان آن شاید قابل مقایسه با بقیه نباشد. خواستم تجربه خودم رو اینجا ثبت کنم که شاید بقیه هم استفاده کنن. شما می توانید در هر جای دبی که اقامت دارید به وسیله مترو یا تاکسی به دبی اوت لت مال برسید و خرید فوق العاده ای را در آنجا تجربه نمایید. با توجه به دمای بسیار بالای کشور امارات متحده عربی و خود شهر دبی، ساکنان این شهر باید برای جابجایی درون شهری یا باید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده یا با وسیله شخصیشان از اینسر تا آنسر دبی رانندگی کنند. با توجه به اینکه دبی آبوهوای بیابانی و گرم دارد، بهطور حتم بیشتر گردشگرها ترجیح میدهند که در فصل سرما به این شهر سفر کنند. اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده با 22.500 متر مربع مساحت فضای اسکی سرپوشیده است.

این اسکله تاریخی در منطقه ای قدیمی قرار دارد و بهترین فرصتی است برای یک تجربه سفر دریایی است . بخشهای مختلف موزه به 7 سالن و نمایشگاه تقسیم میشود که در هر یک از آنها آثار نایابی همچون قرآنهای قدیمی دستنویس، وسایل ستارهشناسی، پزشکی، معماری و کیمیاگری مسلمانان وجود دارد. اگر چه قبل از پرش، شما توسط زیست شناسان حرفه ای دریایی آموزش خواهید دید تا حیوانات را هنگام مواجهه با آنها تشخیص دهید. علاوه بر اینکه بیمه سلامت برای تمام شهروندان اماراتی ضروری است، یکی از هزینههای زندگی در دبی نیز در نظر گرفته میشود. علاوه بر ساختمان ها و برج های شگفت انگیز و خیره کننده در شهر دبی به خیابان های دیدنی اش شهرت دارند، از جمله این خیابان ها می توان به(خیابان شیخ محمد بن راشد/ خیابان ساحلی/ خیابان شیخ زاید/ خیابان حمیرا و خیابان الرقه و المراقبات) اشاره نمود. گرین پلنت یا سیاره سبز (Green Planet) تنها نمونه دیگری از ترکیب ثروت و چشمانداز است. درست مثل هر شهر بزرگ و توریستی دیگری در جهان ترافیک یکی از اصلی ترین ویژگی های دبی می باشد ، هفته کاری در دبی از روز یکشنبه شروع و تا روز پنج شنبه است، جمعه و شنبه به عنوان روزهای آخر هفته و تعطیلات در این شهر می باشد.در آخر هفته میزان ترافیک دبی بسیار کمتر از سایر روزهای هفته است،پس از رفتن به دبی با حدوداً یک ساعت رانندگی می توانید سفر یک روزه به ابوظبی را نیز هم تجربه کنید.

فقط در دبی است که شاهد بزرگترین سازه مستقل جهان یعنی برج خلیفه با چشم اندازی منحصر به فرد هستید. نیروی پلیس دبی در ۱ ژوئن ۱۹۵۶ در ناییف( محلی واقع در دیره ی دبی) با تنها ۲۹ نفر تاسیس شد. منطقه دیره دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟ قیمت های پکیچ قیمت های اقامت هر نفر در اتاق ۲نفره می باشد.قیمت تک نفر و کودکان متفاوت میباشد. این اولین اوت لت در خاورمیانه است و ۱۲۰۰ برند معتبر دنیا را در خود جای می دهد. پس از صرف غذا در فضایی دلچسب، میتوانید روی صندلیهای کنار استخر استراحت کنید. دبی شهری جذاب و با فرهنگ بسیار مختلف است.که قطعاً لیاقت چیز هایی بیشتر از یک مقصد توقف برای مسافران را نیز دارد/ دبی پر از مکان هایی میباشد که ورود به آنها آزاد و رایگان می باشد.اما قدم زدن در آنها می تواند واقعاً جذاب باشد،گذراندن ساعاتی از روز در مراکز خرید دبی پیشنهادی کاملاً وسوسه انگیز است. این پارک آبی امکانات تفریحی متنوعی دارد که بسیاری از آنها در نوع خود در جهان نظیر ندارند و بهشت برین را برای دنبالکنندگان هیجان ساختهاند. برجالعرب از مرتفعترین هتلهای جهان، پالم جمیرا از جزایر دستساز امارات و برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان، مناظر بینظیری هستند که تماشای آنها از بالای عین دبی لذت فراوانی دارد. حکومت امارات به خصوص مسئولین شهر دبی همیشه در تلاش برای اجرای ایده هایی متفاوت برای جذب بیشتر گردشگر و آماده کردن فضایی متفاوت برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاری از سراسر دنیا هستند. با توجه به اینکه که بیزینس بی در آینده به یکی از مراکز تجاری مهم امارات متحده عربی تبدیل خواهد شد، پس خرید ملک در بیزنس بی دبی می تواند منجر به بازگشت سرمایه دو برابر در طی چند سال آینده شود.

این کشور به دلیل وابسته نبودن به اقتصاد نفت از قبل از سال۲۰۰۰ میلادی تا کنون درآمد ناچیزی از آن به دست آورده است.اقتصاد دبی مبنی بر سرمایه گذاری می باشد، همچنین به دلیل سرمایه گذاری داخلی و خارجی شهر دبی با اقتدار و سربلندی توانسته اند درآمد بالایی از طریق گردشگران به دست بیاورند. حال و هوای پر نشاط بیزنس بی دبی، جمعیت زیادی از متخصصان جوان را به خود جذب کرده است. از دبی بیشتر به عنوان مقصد توقف مسافرانی که به داخل یا خارج از کشور امارات پرواز می کنند,یاد می شود،اما در عین حال دبی به عنوان یک شهر توقف کننده مسافران نیز دارای تعجب برانگیز ترین ودر عین حال جذاب ترین امکانات برای گذراندن وقت واوقات فراغت شماست.مسافران/ تور دبی را به عنوان شهری که بین قدیم و جدید یا گذشته و حال گیر کرده است می شناسند.مکانی در یک فرهنگ محافظه کار با آداب و رسوم خاص می باشد که نمادی از گذشته و در عین حال/ حال و آینده می باشد. بسیاری از جاذبه های محبوب ساکنین ابوظبی از جمله مسجد جامع شیخ زاید است ، جزیره یاس و کاخ امارات را نیز می تواند مملو از دیدنی ها و جذابیت های متفاوت برای شما باشد و لوکس بودن فراهم بودن امکانات و تکنولوژی های پیشرفته و جذابیت سه رکن اصلی معرفی دبی به است، شهرت جهانی دبی به عنوان یک مرکز تجاری و بین المللی و در عین حال یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری جهان ناشی از وجود امکانات فوق العاده پیشرفته و جذابیت هایی می باشد که گردشگران را مجذوب این شهر می کند. آکواریوم لاست چمبرز یکی از بزرگ ترین آکواریوم ها در منطقه شرقی جهان است. چرا که در این مقاله از مجله گردشگری وبلاگ نام تو ، سعی داریم تا 10 مورد از برترین پارک آبی های دبی از نظر گردشگران را به شما معرفی کنیم.

در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات کاملی درباره برج خلیفه در اختیار شما قرار دهیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. با گشت و گذار در محله الفاهیدی شما می توانید دبی قدیم را نیز کشف کنید/ در فرصت کوتاهی پس از اقامت دردبی به این نتیجه خواهید رسید, که این شهر فراتر از شهری با روکش پر از زرق و برق می باشد. در پایان پیشنهاد میکنیم که برای رزرو بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار و هر نوع اقامتگاهی که مدنظر دارید و مناسب بودجه شماست از سرویس رزرو بلیت اسنپ، سرویس رزرو هتل اسنپ و سرویس رزرو اقامتگاههای اقتصادی اسنپ استفاده کنید. دبی پذیرای شماست. منتها این مزیتها رایگان و ارزان نیستند و و باید هزینه زندگی در دبی را بررسی کنید تا از تصمیمتان برای مهاجرت پشیمان نشوید. این مسجد که برداشتی دقیق از مسجد الازهر در قاهره است، ۸ برابر آن وسعت دارد و نمونهای زیبا از معماری اسلامی محسوب میشود. از آنجایی که دبی یک شهر کویری محسوب میشود برای جذابیت بیشتر به ساخت رودخانههای مصنوعی در پارک آبی آتلانتیس پرداخته است. این هتل زیبا، در نزدیکی برج خلیفه و مراکز خرید دبی قرار دارد و از نظر دسترسی یکی از بهترین هتلهای شهر است.

Resurrected Jesus Statue در کشور امارات به مناسبت عید فطر، دو روز تعطیلی رسمی وجود دارد. شش شیخنشین شارجه، ابوظبی، دبی، امالقوین، فجیره و شهر عجمان در تاریخ ۲ دسامبر ۱۹۷۱ رسما کشور امارات متحده عربی را تأسیس کردند. حدوداً بیش از ۲۰۰ ملیت مختلف در دبی ساکن می باشند ،به علاوه گردشگران و بازرگانان بی شماری که هر روز در این کشور زندگی می کنند.در اوایل دهه ۱۷۶۰ دبی روستای کوچکی بود که ماهیگیری و غواصی در بین ساکنان آن به عنوان شغل اصلی شناخته میشود ،تا پایان قرن هجدهم حدود ۱۲۰۰ نفر در آنجا زندگی می کردند اما امروزه بیشتر از سه میلیون نفر جمعیت بومی نیز دارد که پیش از کشف روغن و مروارید و طلا این شهر به شدت مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است . لگولند با داشتن حدود ۴۰ سرسرهی متنوع، سرگرمی های خانوادگی و مکان هایی نوآورانه مخصوص بازی کودکان مکانی خاص و هیجان انگیز است که کاملا با لگو هایی غول پیکر ساخته شده و دیگر اسباب بازی های آن هم توسط معروف ترین شرکت های تولید کننده اسباب بازی طراحی شده است. محصولات تمامی برندهای خاص و لاکچری در این مکان به فروش میرسند. فراموش نکنید هوموس بخوریدکه تجربه طعم متفاوت و خاص هوموس در دبی واقعاً الزامی است.دبی نه تنها به خاطر جاذبه های دیدنی فوق العاده مانند برج خلیفه در آن که بلند ترین ساختمان جهان مشهور شده/ بلکه وجود جاذبه های گردشگری بسیار فوق العاده ایدهآل در این شهر باعث متفاوت شدن رتبه گردشگری دبی در بین سایر کشور های امارات متحده عربی می باشد.

این جشنواره توسط شرکت هواپیمایی امارات در اواخر ماه فوریه به مدت سه روز در دبی انجام میشود و هنرمندان مشهوری از سراسر جهان در آن شرکت میکنند. گفتنی است روزانه بیش از ۲۰۰۰۰ بازدیدکننده با بازدید از این مکان از امکانات تفریحی این شهر بازی سرپوشیده استفاده می کنند. مرکز خرید امارات مال در جاده شیخ زاید در سال 2005 تاسیس شد و همچنان مورد بازدید کلیه گردشگران می باشد. در این روز پس از برپایی نماز عید فطر، به بازدید خانواده میروند و با آرزوی شادی و سلامتی به یکدیگر هدیه میدهند. این کشور به عنوان یک کشور پیشرفته وزیبا دارای بهترین مکان ها برای سرگرمی و همینطور بهترین هتل ها برای اقامت می باشد، به طوری که می توانید به یادماندنی ترین سفر خود را در دبی را نیز تجربه کنید/ اما برای آن دسته از افرادی که نمیخواهند هزینه زیادی را برای سفر در فصول تابستان به کشور دبی فرصتی متفاوت و در عین حال فوق العاده است . مرکزی ترین مکان و در عین حال شلوغ ترین مکان ها در اطراف مرکز خریددبی قرار دارد که برج خلیفه نیز در همان مکان است. در حال حاضر امیر و رئیس دولت امارات شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان است. این مجموعه در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده و دسترسی بسیار راحتی دارد. انواع غذاهای سردوگرم، کبابها، خورشتها و سالاد در منوی این رستوران جای گرفتهاند. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و حلال را ارائه میدهد. رژه ارتش نیز شکوه مراسم را افزایش میدهد.

[ بازدید : 2789 ]

[ يکشنبه 9 مهر 1402 ] 12:16 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]