قالب docent بهترین قالب آموزشی طراحی سایت می باشد


اگر سوالی دارید، لطفا ابتدا در اینترنت ژاکت جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بدانید چگونه از محصولی که به تازگی خریداری کرده اید استفاده کنید، می خواهید مشکلی را که با لپ تاپ یا تلفن همراه خود دارید حل کنید یا به دنبال آموزش خاصی در رشته تحصیلی خود هستید، همیشه به دنبال فیلم های آموزشی باشید. صبح. و سایت های آموزشی بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

با کلیک بر روی یکی از این سایت ها، آموزش ها و دوره های متنوعی را خواهید دید. این موضوع می تواند جرقه ای برای راه اندازی یک وب سایت آموزشی برای شما باشد. تا بتوانید دوره خود را بفروشید و درآمد کسب کنید.

دنیای امروز بستری ایده آل برای رشد آموزش آنلاین فراهم کرده است و در سال های اخیر با توجه به شیوع کرونا، این نوع آموزش بسیار جذاب شده است. مهارت شما مهم نیست، از فناوری و مهندسی گرفته تا هنر و موسیقی، آشپزی و خیاطی. طراحی و فروش وب سایت های آموزشی راهی آسان برای استفاده از مهارت های خود و کسب درآمد است. آموزش و دوره های شما

فرآیند طراحی سایت آموزشی

اکنون که تصمیم گرفته اید و می خواهید از مهارت های خود درآمد کسب کنید، ابتدا باید یک وب سایت آموزشی طراحی کنید.

اولین قدم برای طراحی سایت آموزشی، خرید هاست و دامنه است. سپس نوبت به انتخاب یک الگو می رسد. قالب یا پوسته وردپرس جنبه اصلی وب سایت شما است که کاربر هنگام ورود به سایت می بیند و یکی از مهم ترین بخش های وب سایت وردپرسی است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب های مختلفی است که بسته به نوع وب سایتی که طراحی می کنید باید آنها را انتخاب کنید. در اینجا باید یک قالب آموزشی برای وب سایت خود انتخاب کنید. برای بهترین انتخاب باید ویژگی های مهم قالب های آموزشی را دانست.

ویژگی های قالب های آموزشی

در این بخش به ویژگی‌های قالب‌های آموزشی می‌پردازیم:

سهولت استفاده: کاربران در هنگام استفاده از سایت نباید سردرگم شوند و به راحتی می توانند به اهداف خود برسند، همچنین سایت می تواند در هر دستگاهی نمایش داده شود، یعنی کاملا واکنش گرا است.

جذابیت: به یاد داشته باشید که یکی از راه های حفظ کاربران در یک وب سایت، جذابیت ظاهری است. رنگ های قالب استادیار و فونت های زیبا و مخاطب را در نظر بگیرید، یعنی دانش آموزان یا حتی کودکان.

پنل کاربری: داشتن پنل کاربری برای یک سایت آموزشی مهم است زیرا وقتی کاربر دوره یا فایلی را خریداری می کند نگران از دست دادن آن نیست و فایل برای مدتی روی حساب کاربر می ماند. او همچنین می تواند مشاغل خود را به جای آن پست کند.

تست انجام می دهد: پس از انجام دوره آموزشی خود، در صورتی که کاربران شما نمره قبولی را کسب کنند، در صورت ارائه گواهی، حتما باید به وجود این ویژگی در فرم ها توجه داشته باشید.

اکنون که با مهم ترین ویژگی های قالب مطالعه آشنا شدید، می خواهیم شما را با پرفروش ترین و سریع ترین قالب مطالعه یعنی فرمت دستیار آشنا کنیم. این قالب دارای تمامی امکانات ذکر شده در بالا می باشد. در زیر نگاهی دقیق تر به ویژگی ها و قابلیت های قالب Assistant Education می اندازیم تا ببینیم چرا این قالب را به عنوان بهترین قالب طراحی وب سایت آموزشی انتخاب می کنیم؟

پرفروش ترین فرمت آموزشی فارسی

3 صفحه فرود سفارشی

بالاترین سرعت دانلود در بین تمامی فرمت های آموزشی

استادیار تدریس

توابع مدل استادیار

پوسته Studiar یک قالب حرفه ای برای راه اندازی وب سایت های آموزشی، فروش فایل و دوره ها می باشد و بیش از 10 هزار وب سایت آموزشی در ایران از این قالب استفاده می کنند. قالب کمکی بر اساس فروشگاه ساز ووکامرس است که به شما امکان استفاده از افزونه های ووکامرس را می دهد و می توانید انواع محصولات فیزیکی و دانلودی را به فروش برسانید. در فرم docent امکان افزودن مطالب مورد نظر به بخش خصوصی دوره ها وجود دارد تا کاربران پس از پرداخت هزینه کامل به ادامه دوره ها و مطالب بپردازند.

تمام صفحات قالب و محتوا با دو صفحه ساز محبوب Elementor و Visual Composer طراحی شده اند و بدون یک خط کدنویسی قابل ویرایش هستند. کار با این مدل به دلیل قابلیت کشیدن و رها کردن بسیار ساده است و می توانید به راحتی عناصر را در آنجا قرار دهید.

سرعت یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب هر قالب وردپرس است، زیرا هیچ کاربری حوصله صبر کردن برای بارگذاری وب سایت را ندارد. تقریباً همه قالب های مطالعه به دلیل حجم زیاد داده کند هستند و زمان بارگذاری طولانی می تواند داشته باشد، اما قالب Studiare سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد (کمتر از 3 ثانیه) که نقطه بالایی برای وب سایت شما محسوب می شود.

یکی دیگر از مهارت های حرفه ای در قالب استادیار، وجود صفحات متعدد است که استفاده از دمو را بی نیاز می کند. اگرچه این قالب 11 دمو جالب دارد فرمت استادیار دارای چندین ویژگی است که در زیر فقط به آنها اشاره می کنیم:

امکان نصب و نصب پکیج

سئو دوستانه

سیستم ورود و خروج آسان

سیستم دانلود حرفه ای

مگا منوی حرفه ای

دوره یک چیز واقعی است

حداکثر 4 معلم می توانند به هر دوره اضافه شوند

قابلیت اشتراک گذاری مانند دیجی کالا

سازگاری با افزونه های فرم تماس

جستجوی آژاکس

پنل ویژه برای هر کاربر

[ بازدید : 80 ]

[ شنبه 15 مهر 1402 ] 11:05 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]