چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنیم؟

 مردم برای تمیز کردن تخت سفید با مشکل مواجه می شوند. زیرا اگر روش درستی برای تمیز کردن تخت سفید انتخاب نکنید، می تواند باعث افزایش لکه شود. اما نمی توانید دکوراسیون سفید اتاق خواب را نادیده بگیرید.

این رنگ و مبلمان چوبی سفید بسیار جذاب هستند، اما چگونه می توانیم لکه ها را از روی تخت های سفید پاک کنیم؟ تانیل وود با کیفیت ترین ملافه های چوبی را تولید می کند و شما می توانید ملحفه دلخواه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

حسی و در عین حال جذاب در رنگ سفید

شاید تعجب کنید که چرا با وجود اینکه رنگ سفید به راحتی لکه ها و کثیفی ها را به خود جذب می کند و نشان می دهد، از آن برای دکوراسیون و ست اتاق خواب پسرانه یا دخترانه یا هر نوع دیگری استفاده می کنند؟ در واقع رنگ سفید یک رنگ خنثی است و بیشتر افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید چشمان شما را خسته نمی کند، اما به خاطر داشته باشید که چنین زیبایی بسیار حساس است. باید به نکات کوچک توجه کرد. تا تخت سفید خود را تمیز نگه دارید. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت به سرعت جذب فرش شده و باعث ایجاد لک می شود. مثال دیگر برای کسانی است که عاشق قهوه هستند و دوست دارند هنگام تماشای فیلم روی مبل قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. با این حال، اگر لکه های خفیفی روی تشک وجود داشته باشد، تمیز کردن آن به زمان و تلاش نیاز دارد. این موارد نشان می دهد که سرویس خواب های سفید بسیار جذاب هستند و دکوراسیون اتاق را زیبا، اما بسیار حساس می کنند. بنابراین برای استفاده از این رنگ باید نحوه تمیز کردن ملحفه سفید را بدانید. مشاوران تانیل چوب به طور مستقیم ملحفه تولید می کنند و نحوه تمیز کردن روتختی سفید را درک می کنند.

تمیز کردن گام به گام ورق های سفید

لکه چوب به از بین بردن سرسخت ترین لکه ها کمک می کند و تخت سفید شما را با قدرت بیشتری تمیز می کند. برای از بین بردن کثیفی و آلودگی از روی تشک باید مراحل زیر را انجام دهید:

در مرحله اول می توانید از یک پاک کننده سبک استفاده کنید. یک برس نرم را به انتهای لوله بکشید تا آسیبی به پارچه وارد نشود. با این کار البته زباله های ریز مانند زباله های غذا را از روی تخت جمع کرده و با قدرت بیشتری با لکه مبارزه می کنید و می توانید با تمرکز بیشتری لکه را پاک کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن لباس های سفید، باید دستورالعمل های مربوط به کار را مطالعه کنید. نمادهای S، X یا W و WS هر کدام بهترین روش تمیز کردن را توصیه می کنند.

در مرحله دوم، باید تمام لکه های اصلی روی تخت را پاک کنید. برای این کار می توانید از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید. یا یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم مرطوب کنید و روی لکه بمالید. حرکات شما باید بسیار متمرکز و ملایم باشد زیرا لکه می تواند پخش شود و قسمت زیادی از ملافه را آلوده کند. پارچه های میکروفیبر که بسیار نرم هستند، معمولا بهترین نوع برای تمیز کردن تخت هستند. تانیل وود همچنین محلول آب و صابون رقیق شده را برای تمیز کردن ملحفه های سفید پیشنهاد می کند. پس از این می توانید ملافه را در ماشین لباسشویی بشویید تا کثیفی های سطحی از بین برود. پس از شستن روکش ها و روبالشی ها، مواظب باشید قبل از خشک شدن روی تخت چوبی پهن نکنید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام سفره ها و ملافه ها را خشک کنید و سپس مجددا استفاده کنید. توجه داشته باشید که روتختی سفید شما در صورت خیس بودن راحت‌تر لکه‌ها را جذب می‌کند، بنابراین هرگز با دست‌های کثیف روکش‌های شسته شده را نگیرید.

راه حلی قدرتمند برای از بین بردن لکه

در واقع، برای انواع لکه ها، باید از محلول مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه های روغن

برای از بین بردن لکه های روغن، بهترین راه حل ترکیب صابون و صابون است. اگر صابون ندارید، می توانید از مواد شوینده دیگر استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر یکی از صابون هایی است که برای از بین بردن لکه های روغن از چوب استفاده می شود.

رنگ یا کثیفی

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته این نوع خمیردندان باید بر پایه جوش شیرین باشد. یکی از راه‌های از بین بردن لکه‌ها، تمیز کردن چوب با فرو بردن پنبه در خمیر دندان است. همچنین پنبه الکلی لک های مداد و خودکار را تا حد زیادی از بین می برد.

لکه های غذا و مواد غذایی

سرکه سفید به سرعت لکه ها را از روی غذا، کیک و خوراکی ها پاک می کند. حتی اگر در رختخواب خود کپک می بینید، می توانید به راحتی آن را با لکه بینی با سرکه سفید از بین ببرید.

ملحفه های سفید مانند روز اول تمیز می شوند

بیرون آمدن لکه ها از رختخواب و روشن کردن ملحفه هایتان مانند روز اول دغدغه بسیاری از افراد است و نباید نگران آن باشید. اگر با مشاوران تاینلوود تماس بگیرید، بهترین و موثرترین توصیه ها را برای تمیز کردن لباس های سفید به شما خواهند داد. نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین روش نظافت تخت موثر است. همچنین، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید رعایت شود. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش در تانیل چوب تماس بگیرید.

[ بازدید : 364 ]

[ سه شنبه 7 آذر 1402 ] 21:37 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]