آیا تجارت ارز دیجیتال قمار است؟


اکثر سرمایه گذاران و بازاریابان ارز دیجیتال اصول ارز دیجیتال را درک می کنند، اما نه همه عناصر آن. در حال حاضر بیش از 82 میلیون کیف پول بلاک چین وجود دارد. بازار کریپتو در حال رشد است و پروژه های بیشتری دائماً به بازار معرفی می شوند. اما این سوالی است که بسیاری از افراد از خود می پرسند. چرا بازی Crypto Trading؟ آیا بر اساس شانس است یا استراتژی؟ پاسخ به این سوال اغلب پیچیده است. بنابراین با مجله پارت نیوز همراه باشید.


معامله در بازار سهام مانند بازی تاس نیست، در حالی که قمار بازی شانس و شانس است. تجارت شامل تجزیه و تحلیل معاملات گذشته و تجزیه و تحلیل داده های موجود برای فروش یا سرمایه گذاری در کوتاه مدت یا بلند مدت است. برخلاف قمار، معامله هیچ برد و باختی ندارد. در عوض، شرکت‌ها برای ایجاد محصولات جدید و ارائه خدمات بهتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نتیجه قیمت‌های آنها متناسب با اندازه‌شان افزایش می‌یابد. این باعث سود بیشتر برای صاحبان شرکت می شود. بنابراین، تجارت قمار نیست. در حالی که اغلب واضح است که تجارت کریپتو مانند سرمایه گذاری در هر ارز دیگری از جمله سهام است، اما خطرات مشابهی دارد. ایجاد ارتباط بین تجارت کریپتو و قمار به شما در درک این دو کمک می کند.

آیا تجارت با ارزهای دیجیتال قمار است؟

هم تجارت ارز دیجیتال و هم قمار شباهت ها و تفاوت هایی دارند. تجارت کریپتو ممکن است به دلیل شباهت ها مانند قمار به نظر برسد، اما در واقع یک سرمایه گذاری است.

شباهت

شباهت های زیادی بین قمار و تجارت ارزهای دیجیتال وجود دارد.

1. هر دو خطرات و خطرات بزرگی دارند.

یکی از چیزهایی که می تواند تجارت کریپتو را به یک قمار تبدیل کند این است که همه آنها دارای خطرات قابل توجهی هستند. نوسانات ارزهای دیجیتال چیزی است که تجارت را مخاطره آمیز می کند. تغییرات غیرمنتظره در بازار اغلب باعث تغییرات زیادی در قیمت ها می شود که منجر به کاهش یا افزایش قابل توجه ارزش (بر خلاف ارزش واقعی) می شود.

اگرچه این کسب‌وکار توجه دولت‌ها را به خود جلب می‌کند، اما بازار ارزهای دیجیتال هنوز تنظیم نشده است که خطر دیگری را به همراه دارد. ارزهای دیجیتال نیز تحت تأثیر هارد فورک ها و کاهش عرضه قرار می گیرند که اغلب باعث نوسانات قیمت می شوند. مانند قمار، درک خطرات موجود در تجارت ارزهای دیجیتال مهم است.

2. هر دو شامل برنامه ریزی هستند.

بسته به بازی، قمارباز باید استراتژی داشته باشد. بازیکنان باید به طور انتقادی فکر کنند تا تعیین کنند دشمن چه چیزی را می تواند نگه دارد. در برخی از بازی ها باید مشخص کنید که کدام حالت بیشترین بازدهی و بالاترین ریسک را دارد. چیزی که تجارت کریپتو را به چنین قماری تبدیل می‌کند، این واقعیت است که استراتژی‌های زیادی در آن دخیل هستند. استراتژی معامله گران ارزهای دیجیتال با اهداف آنها تعیین می شود. بنابراین، آیا آنها در دراز مدت سودآور هستند؟ آیا آنها خطر را کاهش می دهند؟ و خیلی بیشتر.

3. نظم و انضباط عامل مهمی در هر دو است.

برای موفقیت در دنیای قمار، باید نظم و انضباط داشته باشید. وقتی صحبت از قمار می شود، که اغلب به عنوان سرگرمی در نظر گرفته می شود، به راحتی اعتیاد آور است. بازیکنان در نهایت به امید به دست آوردن یک برد بزرگ هزینه های زیادی می کنند که متأسفانه اغلب منجر به بدشانسی می شود. اگرچه بازار کریپتو اعتیادآور نیست، اما بیشتر سرمایه‌گذاران در نهایت پول زیادی را صرف آن می‌کنند. از آنجایی که این یک تجارت بسیار پرنوسان و پرخطر است، خرید بیش از حد ارزهای دیجیتال غیرحرفه ای است.

معامله گران و سرمایه گذاران باید نظم و انضباط را در معاملات ارزهای دیجیتال حفظ کنند تا از چنین ضررهایی جلوگیری کنند. میانگین‌گیری هزینه دلار یکی از استراتژی‌هایی است که معامله‌گران برای مسئولیت‌پذیری هنگام معامله ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند. معامله گران موفق در این بازار، برخلاف معامله گرانی که با ارزهای دیجیتال مانند قمار رفتار می کنند، در اعمال خود نظم و انضباط از خود نشان می دهند.

تفاوت

ترسیم مرز بین تجارت ارزهای دیجیتال و سرگرمی های قمار همیشه یک چالش بوده است. اما به طور کلی، پاسخ این سوال این است که آیا تجارت کریپتو قمار است؟ منفی است

البته موفقیت در بازار معاملات ارزهای دیجیتال تضمین نشده است. با این حال، تجارت ارز دیجیتال با قمار متفاوت است زیرا اغلب توسط متغیرهای تصادفی تعیین می شود. اما وقتی صحبت از قمار می شود، غیرقابل پیش بینی است. در ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی بازارها دشوار است، اما می‌توان سطحی از تجزیه و تحلیل را برای کمک به پیش‌بینی انجام داد. معامله گر ارز دیجیتال در معرض تقاضا و داده های بازار قرار دارد. پس از تجزیه و تحلیل او می تواند تصمیم بگیرد که ملک بخرد یا خیر. اما در مورد قمار، برعکس، یک بازیکن می تواند فقط با انجام یک بازی خوش شانس باشد.

با مقایسه شباهت‌ها و تفاوت‌ها، مشخص می‌شود که تجارت ارزهای دیجیتال بیشتر یک سرمایه‌گذاری است تا یک قمار. این نیز به این دلیل است که عواقب اعمال بیش از حد برای هر دو به یک اندازه وخیم است.

آیا هنگام سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال شرط بندی یا حدس و گمان می کنید؟

اگرچه به راحتی می توان تجارت ارزهای دیجیتال و قمار را اشتباه گرفت، اما آنها از یک چیز دور هستند. با این حال، معامله گران اغلب قمارباز هستند تا سرمایه گذار یا معامله گر. چگونه متوجه می شوید که بازیکن ارزهای دیجیتال هستید؟ سرمایه گذار؟

اگر یک معامله گر بر اساس نکته ای که در جایی در یک بروشور تصادفی دیده است اقدام کند، در این صورت در حال قمار است. اگر یک معامله گر از کل رول خود برای افزودن سود به معامله استفاده کند، با این باور که برنده خواهد شد، می توان آن را قمار در نظر گرفت. معامله از ترس از دست دادن نیز قمار است.

آیا شما یک سفته باز بازار کریپتو هستید؟ توجه داشته باشید که معامله‌گران از اطلاعات، فرآیندها و ایده‌ها برای انتقال یا پذیرش ریسک در حرکات خود در سفته‌بازی ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. معامله گران سوداگرانه بر مبنای احساسی مشابه قماربازان عمل نمی کنند. آنها برای انجام حرکات خود به شانس متکی نیستند و هنگام تصمیم گیری در برابر ترس از دست دادن خم نمی شوند. توجه داشته باشید که آنها در یک محیط ناقص وجود دارند که در آن اطلاعات متناقضی را دریافت می کنند، سپس آنها را پردازش می کنند و برای ارائه بهترین برنامه استدلال می کنند. سفته بازان در دنیای کریپتو ارزش دارند زیرا نقدینگی را برای بازار فراهم می کنند.

[ بازدید : 193 ]

[ شنبه 27 آبان 1402 ] 9:37 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]