ورق فولادی خراشیده چیست؟


در گروه فولادهای ضد زنگ معروف به فولاد ضد زنگ، نوع دیگری از فولاد به نام صفحه فولادی خراشیده وجود دارد. امروزه استفاده از فولاد خراش، زیبایی شناسی چشمگیری در طراحی ایجاد می کند و به طور گسترده توسط صنعتگران استفاده می شود. همچنین اتوهای شهرآهن ​​از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ورق فولادی خراشیده چیست؟

خاصیت ضد خش و استحکام بالای فولاد خراشیده باعث شده تا این نوع فولاد در اکثر صنایع مورد استفاده قرار گیرد. وجود خراش روی این ورق استیل خشدار حس لطیفی را در هنگام لمس آن به بیننده القا می کند. از آنجایی که ورق فولادی خراشیده شده در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم است، هزینه نگهداری آن نیز بسیار پایین است. برای داشتن ورق فولادی با ماندگاری بالا لازم است ورق استیل متناسب با کار و نیاز خود خریداری کنیم. برای توضیح بیشتر در مورد این موضوع در ادامه تاپیک با ما همراه باشید.

مزایای کاغذ فلزی خراشیده چیست؟

همانطور که در مبحث صفحات فولادی خراشیده اشاره شد، از مزایای مهم فولاد خراشیده می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد. به دلیل کیفیت بالای این نوع فولاد، زنگ زدگی آن آسان نیست و در نتیجه طول عمر ورق فولادی بیشتر می شود. چکش خواری فولاد اسکار امکان استفاده از آن را برای اهداف مختلف می دهد و به صنعتگران اجازه می دهد تا در صورت نیاز آن را اصلاح کنند. فولاد ضد زنگ به دلیل استحکام و دوام، فلزی است که در برابر شستشو و رطوبت مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود.

فولاد برس خورده که یکی از محبوب ترین عناصر طراحی به حساب می آید، خاصیت ضد لک دارد. از آنجایی که عملکرد ضد لک و ضد خش آن بسیار مهم است، در طراحی برخی از لوازم خانگی و لوازم برقی نیز کاربرد فراوانی دارد. قیمت ضایعات در شهرآهن ​​قیمت روز کارخانه است. برای اطلاع می توانید قیمت روز پلاک خش دار را در قسمت محصولات شهرآهن ​​بررسی کنید.

ورق فولادی خراشیده برای چه مواردی استفاده می شود؟

ورق فولادی خراشیده  مهفا امروزه در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بسیار محبوب است، همچنین کاربردهای زیادی دارد که در زیر به چیستی ورق استیل خراشیده اشاره می کنیم. از فولاد خراشیده در طراحی دکوراسیون داخلی منازل یا ساختمان ها استفاده می شود. همچنین از این نوع استیل در طراحی محیط بیرون استفاده زیادی می شود و استفاده از آن باعث زیباتر شدن فضا و محیط بیرون می شود.


از فرفورژه برای ساخت درب ها به نام درب آهنی استفاده می شود. برخی از این درب ها در بیمارستان ها، مجتمع های تجاری و ... دیده می شوند. از آنجایی که این نوع فولاد در برابر خراش و ضربه مقاوم است، برای ساخت این گونه درب ها کاربرد فراوانی دارد. برخی از طراحان فعال در دکوراسیون و قطعات آن از ورق های آهنی در کار خود استفاده می کنند. استفاده از این نوع استیل باعث افزایش دوام و ماندگاری آنها می شود و از خراشیدگی آنها به مرور زمان جلوگیری می کند.

ورق های فولادی اچ شده در طراحی دیوارپوش و همچنین در ساخت لوازم آشپزخانه کاربرد فراوانی دارند. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ به طور گسترده ای برای تولید تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در آشپزخانه استفاده می شود. زیرا پس از استفاده از این دستگاه اثر انگشت باقی نمانده و نظافت آن آسان است.

همانطور که در بالا ذکر شد، فولاد کشیده شده با برس زدن صفحات فولادی صاف تولید می شود. روی سطح فولادی از ماده ای استفاده می شود که به محافظت از ورق رنگ شده در برابر رطوبت کمک می کند. همچنین این لایه روی سطح برگ کمتر در معرض خوردگی و خراشیدن است. امروزه استفاده از آن به دلیل خاصیت ضد لک و ضد خش آن بسیار محبوب است. امیدواریم با توضیحات داده شده پاسخ این سوال که ورق استیل رنگ شده چیست را بیابید و فضای اطراف خود را زیبا کنید. این مجموعه شامل ورق های مختلفی مانند ورق استیل 304 و ورق استیل 316 می باشد.

[ بازدید : 119 ]

[ شنبه 27 آبان 1402 ] 13:10 ] [ MXg54 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]